۱۹ اسفند ۱۳۹۱، ۱۸:۳۶

لیگ برتر بسکتبال/

پیروزی پتروشیمی در دیدار نخست فینال/ طلسم شکست

پیروزی پتروشیمی در دیدار نخست فینال/ طلسم شکست

دیدار نخست مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور پس از دو روز وقفه میان دو تیم پتروشیمی و مهرام برگزار شد و با پیروزی تیم میزبان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز شنبه با برگزاری دیدار نخست میان دو تیم پتروشیمی و مهرام در سالن اندیشه ماهشهر آغاز شد که طی آن شاگردان مهران حاتمی در تیم پتروشیمی با نتیجه 102 بر 92 حریف خود را شکست دادند.

* پتروشیمی بندرامام 102 - مهرام تهران 92
(30 بر 8)، (29 بر 27)، (24 بر 24)،(19 بر 33)

این دیدار در حالی بدون هیچ مشکلی برگزار شد و با مشخص شدن نتیجه نهایی به پایان رسید که قرار بود پنجشنبه گذشته برگزار شود اما بارش برف و لغو پروازهای تهران به ماهشهر منجر به لغو آن و موکول شدنش به روز جمعه شد.

روز جمعه نیز دیدار تیم‌های پتروشیمی و مهرام آغاز شد اما در دقایق پایانی نیمه نخست و زمانیکه بازی به سود پتروشیمی در جریان بود، پرتاب ترقه توسط یک تماشاگرنما و به دنبال آن آسیب دیدگی مهدی کامرانی و انتقال وی به بیمارستان منجر به لغو بازی شد اما برگزاری دیدار امروز، طلسم بازی نخست فینال را شکست. 

مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به صورت 3 از 5 برگزار می شود. پتروشیمی با کسب این پیروزی یک گام به کسب عنوان قهرمانی نزدیک‌تر شد. دیدار دوم دو تیم روز یکشنبه در سالن اندیشه بندرامام برگزار می‌شود.

کد خبر 2015091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha