۲۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۹:۲۶

مهدی کامرانی:

توان خودمان را در زمین نشان دادیم

توان خودمان را در زمین نشان دادیم

گارد راس باتجربه تیم بسکتبال مهرام با اشاره به حواشی که در دو دیدار ابتدایی این تیم برابر پتروشیمی بندرامام به وجود آمد، گفت: امروز توان خود را در زمین مسابقه نشان دادیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی کامرانی در پایان دیدار عصر امروز چهارشنبه تیم‌های مهرام و پتروشیمی بندر‌امام که در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار شد و با برتری 106 بر 89 تیم مهرام خاتمه یافت در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر که توانستیم در این دیدار برنده شویم. ما بسکتبال بازی کردیم و توانایی خودمان را در زمین نشان دادیم. آنها در دیدار رفت کار قشنگی با ما نکردند. پرتاب ترقه باعث شده بود که از ناحیه چشم و پا آسیب ببینم ولی مسئولان باشگاه این کار را گردن تماشاچیان انداختند. حتی در بیمارستان هم پنج ساعت منتظر پزشک مانده بودم.

این بازیکن افزود: ما نشان دادیم که می توان با بسکتبال بازی کردن توان خود را بروز داد. البته هنوز کارمان تمام نشده و فردا هم باید یک بازی سرنوشت ساز را برگزار کنیم. خوشبختانه تماشاچیان ما امروز تنها به تشویق تیم خودمان پرداختند و اصلا به دنبال مسایل حاشیه‌ای نبودند.

کامرانی همچنین گفت: در بازی استقلال برابر تراکتورسازی ترقه پرتاب کردند و به کسی آسیبی هم نرسید و تنها به خاطر توهین‌های هواداران این تیم را بلافاصله محروم کردند ولی در ماهشهر جلوی رییس کمیته انضباطی و ناظر مسابقه نارنجک را پرتاب کردند که به من اصابت کرده بود ولی برخورد آنچنانی با آنها صورت نگرفت.

کد خبر 2018346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha