۲۱ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۰۵

سرمربی تیم بسکتبال مهرام:

حاشیه‌ها انرژی ما را گرفت/ پتروشیمی تیم بهتری بود

حاشیه‌ها انرژی ما را گرفت/ پتروشیمی تیم بهتری بود

مهمد بچیروویچ با اشاره به شکست مهرام در هر دو دیدار اول و دوم مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر گفت: حاشیه‌هایی که این دو بازی داشت انرژی ما را گرفت و باعث شد نتوانیم با آمادگی کامل بازی کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه طی دو دیدارهای که در مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر برگزار شد، پتروشیمی تیم بهتری نسبت به مهرام بود، اظهارداشت: در کل وضعیت پتروشیمی به مراتب بهتر است چون این تیم بودجه بیشتری برای حضور در لیگ برتر صرف کرده و اسپانسرهای بهتری هم در اختیار دارد. نتیجه این برتری هم پیروزی در دو دیدار اول مرحله نهایی بود.

وی تصریح کرد: از بین دو دیداری که در ماهشهر داشتیم، بازی دوم خیلی سخت‌تر بود. رقابت دو تیم در این بازی نزدیک‌تر از دیدار اول پیگیری شد اما در نهایت نتوانستیم از آن نتیجه لازم را بگیریم.

بچیرویچ با یادآوری اینکه دیدار اول تیم‌های پتروشیمی و مهرام پس از لغو شدن و نیمه تمام ماندن به سرانجام رسید و پایان دیدار دوم هم با پرتاب ترقه و حاشیه‌هایی همراه شد، خاطرنشان کرد: در کل حاشیه‌هایی که برای بازی در ماهشهر با آنها مواجه شویم، انرژی ما را کاهش داد البته در کل پتروشیمی تیم بهتری نسبت به ما بود.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام در پاسخ به این پرسش که "یکی از حاشیه‌ها توسط کمک مربی خود شما ایجاد شد که پس از پایان بازی دوم با داور درگیری فیزیکی پیدا کرد"؟، گفت: من این صحنه را اصلا ندیدم چون پس از اتمام بازی خیلی سریع با داوران دست دادم و به رختکن رفتم.

مهمد بچیروویچ در پایان تاکید کرد: در هر صورت به دو بازی اول و شکستی که در آنها داشتیم، اهمیت نمی‌دهم. مهم نیست در دو بازی گذشته چه کردیم و چه نتیجه‌ای گرفتیم. به این فکر می‌کنم که تیمم بتواند در بازی سوم پیروز شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای اول و دوم مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور طی روزهای شنبه و یکشنبه گذشته برگزار شد که در هر دو دیدار تیم پتروشیمی به برتری دست یافت. این در حالی است که دیدار نخست این تیم روز جمعه به دلیل پرتاب ترقه نیمه تمام ماند و تکرار آن به روز شنبه موکول شد. در ثانیه‌های پایانی بازی دوم هم پرتاب ترقه مشکلاتی را ایجاد کرد که در نهایت به کتک کاری منجر شد. دیدار سوم مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه در تالار بسکتبال آزادی برگزار می‌شود.

 

کد خبر 2016159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha