میامی-خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان میامی ضمن اشاره به سفر روز پنج شنبه هیئت دولت به استان سمنان گفت: دکتر عباسی، وزیر ورزش و جوانان به نمایندگی از هئیت دولت به شهرستان میامی سفر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد قاضی، صبح چهارشنبه در اولین جلسه شورای اداری شهرستان میامی که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن اشاره به اینکه دولت نهم و دهم خدمات خوبی را در جهت خدمت به مردم ارائه داشته است، گفت: رضایت مردم از این خدمات بسیار مشهود است.

وی ضمن اشاره به سفر هیئت دولت به استان سمنان گفت: دکتر عباسی، وزیر ورزش و جوانان به نمایندگی از هئیت دولت به شهرستان میامی سفر خواهد کرد.

فرماندار شهرستان میامی در نشستی که در سفر وزیر ورزش و جوانان در شهرستان میامی خواهیم داشت همه مطالبات و خواسته های مردم را اعلام خواهیم کرد تا به رئیس جمهور نیز انتقال داده شود.

وی با بیان اینکه در این سفر همه مصوبات و پروژه های سفرهای گذشته هیئت دولت به در این شهرستان بررسی و بازدید خواهد شد، خاطرنشان کرد: رسیدگی به وضعیت تقاطع غیر هم سطح ولایت، سد کالپوش، بحث گازرسانی به روستاها، مجتمع اداری و بیمارستان از مهم ترین خواسته های ما در این سفر است.

قاضی با اشاره به خدمات دولت در سطح کشور، افزود: ارتقای بخش میامی به شهرستان و همچنین انتقال خط گاز شهری از مهمترین این خدمات در این منطقه است.

مقام عالی دولت در شهرستان میامی در خاتمه تصریح کرد: مردم استان سمنان در روز پنج شنبه همانند گذشته میهمان نوازی خود را با استقبال پرشور و گرم از رئیس جمهور و هئیت دولت نشان خواهند داد.

به گزارش مهر: رئیس جمهور به همراه هیئت دولت، در دور چهارم سفرهای استانی فردا به استان سمنان سفر می کند.