۲۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۳۸

در حاشیه سفر رئيس جمهور به شاهرود عنوان شد؛

امیدواریم رئیس جمهور، میامی را فراموش نکند

امیدواریم رئیس جمهور، میامی را فراموش نکند

میامی-خبرگزاری مهر: رئيس جمهور به زودی براي ملاقات با مردم مهیمان​نواز شاهرود به این شهرستان سفر خواهد كرد، این در حالی است که سفر محمود احمدي نژاد به شاهرود از جهات مختلف قابل اهميت بوده و مي‌تواند در اين روزهاي آغازین سال جدید، اخبار اميدوار كننده​اي را به مردم اين خطه نويد دهد.

یک شهروند اهل و ساکن میامی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با عنایت به اینکه در سفرهای استانی گذشته، استان ما جزء آخرین استان​ها بوده و آقای احمدی‌نژاد بجز دور اول سفرهای استانی دیگر به غرب استان ما سفر نکرده​اند، این حضور او در جمع مردم این منطقه حائز اهمیت است.

عباسعلی اصغری افزود: نگراني ما اين است كه با انجام سفر چند ساعته رئيس جمهور به شاهرود، خواسته​های بحق مردم شهرستان جدید میامی به فراموشي سپرده شود.

وی تاکید کرد: انتظار و مطالبه مردم میامی از محمود احمدي نژاد اين است كه در سفر به شرق استان سمنان، دیدار با مقامات شهرستان میامی را فراموش نکرده و لااقل شنیدن سخنان مردم محروم این منطقه را از زبان نمایندگان آنها در اولويت كارهاي خود قرار دهند.

مرتضی نوروزی شهروند دیگر میامی به خبرنگار ما گفت: يكي از دلايل اصرار مردم بر سفر هيئت دولت، پيگيري مصوبات و اقدامات  انجام شده  در سفرهای استانی گذشته است كه قطعا حضور رئيس جمهور و وزرا مي‌تواند بسياري از موانع درباره آن مصوبات را از پيش رو بردارد.

وی تصریح کرد: شهرستان میامی از لحاظ ورزشی بسیار با استعداد است لذا از وزیر ورزش و جوانان که بعنوان نماینده دولت در این شهرستان حضور خواهند داشت، در خواست داریم نسبت به پروژه​های ورزشی این شهرستان و خواسته‌های جوانان آن بویژه در خصوص استخر، زمین چمن و ... عنایت ویژه​ای داشته باشند.

این جوان که خود را دوستدار دولت می​داند، در خاتمه ادامه داد: خواسته بحق و دیرینه مردم شهرستان میامی، پس از 17 سال بدست احمدی​نژاد محقق شد، پس بدور از انتظار نیست که از او بخواهیم در مدت باقی مانده تا پایان عمر دولت دهم، نسبت به تسریع در استقرار ادارات در این شهرستان تلاش مضاعف کند.

کد خبر 2030529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha