۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۲۰:۳۷

رستمیان با مهر مطرح کرد:

بررسی مشکلات بهداشتی دامغان با حضور وزیر بهداشت/ طرح های نیمه تمام نیازمند 40 میلیارد ریال اعتبار است

بررسی مشکلات بهداشتی دامغان با حضور وزیر بهداشت/ طرح های نیمه تمام نیازمند 40 میلیارد ریال اعتبار است

دامغان–خبرگزاری مهر: نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به دور چهارم سفر هیئت دولت به استان سمنان گفت: وزیر بهداشت با حضور در دامغان مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان این شهرستان را بررسی خواهد کرد.

عبدالحمان رستمیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سفر دکتر محمد حسن طریقت منفرد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان دامغان در قالب سفر دور چهارم هیئت دولت به استان سمنان خواهد بود.

وی اضافه کرد: در جریان این سفر، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان ولایت و ساختمان در حال احداث دانشکده بهداشت دامغان بازدید خواهند داشت.

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرکت در نشست شورای اداری و بررسی مسائل و مشکلات مردم این شهرستان به عنوان نماینده تام الاختیار دولت از دیگر برنامه های سفر محمد حسن طریقت منفرد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان دامغان است.

رستمیان یادآور شد: با توجه به وضعیت بهداشت و درمان شهرستان دامغان و برون رفت از مشکلات این حوزه مطالب مورد نیاز در جهت حل آن ها با وزیر مطرح خواهد شد.

وی خاطر نشان ساخت: امیدواریم در جریان این سفر بتوانیم با دستورات بالاترین مقام بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نیازهای مهم این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان پاسخ دهیم.

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی از بیان مهم ترین مسائل و مشکلات شهرستان دامغان در جریان دور چهارم سفر هیئت دولت و در نشست استانی خبر داد و اضافه کرد: در این نشست که فردا شب با حضور رئیس جمهور و اعضای دولت در محل استانداری برگزار خواهد شد مسائل و مشکلات شهرستان شامل رفع مشکلات بخش کشاورزی، معدن و بهداشت و درمان مطرح می شود.

رستمیان با اشاره به اولویت بندی مسائل و مشکلات شهرستان دامغان اظهار داشت: امیدواریم با بیان این مسائل بتوانیم مصوبات خوبی از دولت دریافت کنیم.

وی اضافه کرد: همچنین چهار میلیارد تومان برای تکمیل طرح های نیمه تمام شهرستان از دولت اعتبار درخواست شده است.

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی در خاتمه گفت: با اختصاص این میزان اعتبار می توانیم به تکمیل پروژه های نیمه تمام در شهرستان دامغان سرعت ببخشیم و هر چه زودتر سرنوشت تکمیل پروژه های نیمه تمام در این شهرستان مشخص شود.

کد خبر 2030457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha