میامی-خبرگزاری مهر: امام جمعه میامی ضمن اشاره به لغو سفر وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده رئیس جمهور به میامی در چارچوب چهارمین دور سفر هیئت دولت گفت: مسئولان امروز بی مهری خود را به شرقی ترین شهرستان استان سمنان کامل کردند.

حجت الاسلام سید مرتضی موسوی، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهرستان میامی از مدتها پیش خود را برای تشریف فرمایی ریاست محترم جمهور به این دیار آماده کرده است و مردم این شهرستان برای حضور ایشان لحظه شماری می کردند.

وی افزود: از دیروز که ما متوجه شدیم آقای محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده ایشان به شهرستان میامی خواهد آمد مردم بیش از پیش خود را آماده استقبال از نماینده رئیس جمهور کردند.

حجت الاسلام موسوی در ادامه ضمن ابراز تاسف از اینکه امروز با خبرشدیم نماینده رئیس جمهور به میامی نخواهد آمد، اظهار داشت: این عمل چیزی جز یاس و ناامیدی در مردم بهره دیگری نداشت.  

امام جمعه میامی تصریح کرد: البته مسئولان محترم توجیهاتی برای این رفتار خود دارند ولی اینجا جای آن دارد که از مسئولان گله ای داشته باشیم که با توجه به اشتیاق فراوانی در مردم شهرستان میامی وجود داشت چه شد که به یکباره تصمیم گرفتند که هیچ نماینده ای برای این شهرستان اعزام نکنند.

موسوی خاطرنشان کرد: ما در حالی که به رئیس جمهور محترم علاقمند هستیم و ایشان را تشویق و تایید می کنیم، اینجا جای گله هم دارد که چرا نسبت به مردم شهرستان میامی کم لطفی کردند و امیدواریم از مردم این شهرستان بخاطر این کم لطفی حداقل عذرخواهی کند.

وی گفت: عدم حضور رئیس جمهور و یا اعضاء هئیت دولت و پی گیری نکردن مسئولان استان برای اعزام یکی از وزرا به شهرستان میامی نهایت بی مهری به مرد این منطقه است.

امام جمعه میامی با اشاره به اینکه مردم شهرستان میامی مشتاقانه در انتظار رئیس جمهور بودند افزود: به دلایلی رئیس جمهور نتوانستند به تعدادی از شهرستانها سفر کنند اما چرا نماینده ایشان به این شهرستان سفر نکرد.

موسوی گفت: مردم و مسئولان این شهرستان از ابتدای این هفته آماده بودند تا مشکلات و درد دلهای خود را به نماینده هیئت دولت اعلام کنند و همچنین مراتب تشکر قدردانی خود در خصوص مصوبات هئیت دولت برای شهرستان میامی از جمله ارتقاء آن به شهرستان را اعلام نمایند.

یادآور می شود دکتر محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان کشور امروز می بایست به عنوان نماینده دولت به شهرستان میامی سفر کند که به دلایلی این سفر منتفی شد و هیچ وزیری به میامی نرفت.

هم چنین تمام مسئولان ادارت شهرستان میامی جلسه شورای اداری خود را که میبایست در فرمانداری میامی تشکیل می دادند منتفی اعلام کردند.