۲۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۹:۳۷

به صورت چهره به چهره انجام شد:

بررسی مسائل و مشکلات شهروندان دامغانی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

بررسی مسائل و مشکلات شهروندان دامغانی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دامغان–خبرگزاری مهر: 30 نفر از شهروندان دامغانی به صورت چهره به چهره با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار و مسائل و مشکلات خود را با وی مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن طریقت منفرد عصر پنج شنبه در دیدار چهره به چهره با شهروندان دامغانی از نزدیک پای صحبت های ایشان نشست و به بررسی مشکلات آنان پرداخت و در جهت رفع مشکلات دستورات لازم را صادر کرد.

شهروندان دامغانی ملاقات کننده با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مسائل و مشکلات خود را در زمینه های بهداشتی و درمانی، اشتغال، کشاورزی، تسهیلات بانکی، افزایش سود تسهیلات بانکی مسکن مهر از چهار درصد به 12 درصد از سوی بانک صادرات مطرح و خواستار عنایت و توجه دولت به حل این مشکلات شدند.

دولت مسائل و مشکلات شهروندان دامغانی را به صورت ویژه رسیدگی می کند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه دیدار چهره به چهره با چند تن از شهروندان دامغانی به خبرنگار مهر گفت: تمام مسائل و مشکلات مطرح شده در این دیدار به طور جدی پیگیری خواهد شد.

محمد حسن طریقت منفرد تصریح کرد: بنده به عنوان نماینده تام الاختیار هیئت دولت در دور چهارم سفر این هیئت به استان سمنان به شهرستان دامغان سفر کردم و از نزدیک با مسائل و مشکلات این شهرستان آشنا و با جمعی از شهروندان نیز دیدار داشتم.

وی خاطر نشان ساخت: بازدید از بیمارستان برادران رضایی و بیمارستان ولایت و همچنین شرکت در نشست شورای اداری و کارگروه بهداشت و درمان از دیگر برنامه های سفر به شهرستان دامغان بود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خاتمه گفت: امیدواریم این سفر دارای دست آوردهای خوبی باشد و مردم شریف دامغان از آن ها بهره مند شوند.

به گزارش مهر، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیش از ظهر امروز وارد شهرستان دامغان شد و در بدو ورود با حضور در گلزار شهدا "فردوس رضا" با ذکر فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

بازدید از بیمارستان برادران رضایی و ولایت دامغان از دیگر برنامه های سفر محمد حسن طریقت منفرد به شهرستان دامغان بود.

 معاون درمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و برخی از مسئولان استان سمنان در جریان این سفر، طریقت منفرد را همراهی کردند.

کد خبر 2030930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha