نشست اعضای کادرفنی تیم های ملی بانوان و آقایان با مسئولان فدراسیون کاراته برگزار و در جریان آن مقرر شد که در ادامه برنامه‌های آماده سازی تیم‌های ملی، 10 اردوی تمرینی (5 اردو بانوان و 5 اردو آقایان) تا پایان تیرماه برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، تعویق چهار ماهه در زمان آغاز بازی های کشورهای اسلامی و همچنین در پیش بودن رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا سبب شد تا امروز سه شنبه نشستی بین مسئولان فدراسیون کاراته با اعضای کادرفنی تیم های ملی برگزار شود.

در این نشست، علیرضا سمندر سرپرست فدراسیون کاراته، محسن آشوری، دبیر، احمد شقاقی، سرپرست نایب رئیسی، اشرف امینی، نایب رییس امور بانوان، مسعود رهنما، سرمربی به همراه شهرام هروی، مازیارفرید خمامی، حسین روحانی و مهدی جعفری اعضای کادر فنی تیم آقایان و فریبا بداغی و ستاره موسوی اعضای کادرفنی تیم بانوان حضور داشتند و حدود 3 ساعت به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه، اعضای کادرفنی گزارشی از نحوه آماده سازی اردونشینان در مراحل پیشین اردو ارایه کردند و نیازهای مربیان برای رساندن تیم ملی به شرایط ایده آل تشریح گردید.

برگزاری اردو و مبارزه دوستانه با استان های صاحب سبک در کاراته و حضور در تورنمنتی بین المللی و معتبر از دیگر مسایل مورد بحث در این نشست بود.

همچنین در این نشست مقرر شد به دلیل فاصله زمانی چند ماهه تا بازی‌های کشورهای اسلامی در اندونزی و مسابقات قهرمانی آسیا در امارات، 10 مرحله اردوی مقطعی برنامه ریزی شود.

زمان بندی اردوها بدین شرح است:
2 الی 6 اردیبهشت ماه اردوی آقایان
9 الی 13 اردیبهشت ماه اردوی بانوان
21 الی 25 اردیبهشت ماه اردوی آقایان
30 اردیبهشت الی 3 خردادماه اردوی بانوان
9 الی 13 خردادماه اردوی آقایان
13 الی 17 خردادماه اردوی بانوان
27 الی 31 خردادماه اردوی آقایان
اول الی 5 تیرماه اردوی بانوان
15 الی 20 تیرماه اردوی آقایان
21 الی 25 تیرماه اردوی بانوان