۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۵۵

در یک دیدار دوستانه؛

تیم ملی کاراته مقابل تیم تهران پیروز شد

تیم ملی کاراته مقابل تیم تهران پیروز شد

ملی پوشان کاراته ایران در یک دیدار دوستانه شد در پیکار با تیم منتخب استان تهران صاحب پیروزی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی کاراته ایران که خود را برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا آماده می‌کند، در یک دیدار تدارکاتی عصر پنحشنبه مقابل تیم منتخب تهران در سالن شهید کبکانیان تهران به میدان رفت و با کسب 11 پیروزی صاحب برتری شد. در کومیته تیمی هم پس از برگزاری 8 مبارزه تیم ایران به پیروزی 6  بر 2 رسید.

در بخش انفرادی وحید حسنی‌پور(2 پیروزی)، هامون درفشی‌پور، مجید حسن نیا، علی فداکار، میلاد یاری، مهدی سلطانی، هادی صفی، پیمان سلطانیان، سجاد گنج‌زاده و ذبیح الله پورشیب پیروزی‌های تیم ایران را به ارمغان آوردند و سامان حیدری و هامون درفشی پور نیز برابر حریفان خود به تساوی رسیدند.

در کومیته تیمی، میلاد یاری یک بر صفر علی وفایی نژاد را مغلوب کرد، پیمان سلطانیان 5 بر صفر کوشا تیموری را شکست داد و ذبیح الله پورشیب 4 بر صفر علی فرزین را برد. مهدی سلطانی 8 بر صفر حامد عربی را مغلوب کرد، علی فداکار با نتیجه 4 بر صفر فرهاد انوری را از پیش رو برداشت و سجاد گنج‌زاده 4 بر 2 مجید محمودی را مغلوب خود کرد. اما هادی صفی با نتیجه 2 بر 3 مغلوب مجید محمودی شد و سامان حیدری نیز 3 بر یک به شاهین خزایی باخت.

در این دیدار به صلاحدید کادر فنی سعید احمدی، سعید حسنی‌پور و حسین سمندر به روی تاتامی نرفتند . رضا بهرام‌پور به تازگی از ناحیه عضله پا آسیب دیده است، باید چند روزی استراحت کند. ابراهیم حسین بیگی نیز هنوز شرایط مبارزه کردن را پیدا نکرده است.

این دیدار تدارکاتی در جریان ششمین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی کاراته برگزار شد.



 

کد خبر 2040969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha