سمنان-خبرگزاری مهر: مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان سمنان اعلام کرد: شمار داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان در پایان پنجمین روز نامنویسی به 768 نفر رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج کارخائی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل استانداری سمنان ضمن اشاره به نامنویسی به 768 نفر جهت حضور در رقابت انتخاباتی شوراهای شهر و روستا دراین استان، تصریح کرد: از این تعداد 58 نفر زن و 710 نفر مرد هستند.

وی افزود: 178 نفر از نامزدها شامل 27 نفر زن و 150 نفر مرد برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر ثبت نام کرده اند.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان سمنان همچنین اضافه کرد: برای عضویت در شوراهای اسلامی روستایی نیز 590 نفر نام نویسی کرده اند که شامل 30 نفر زن و 560 نفر مرد هستند.

  کارخایی اظهار داشت: این نامزدها از آغاز زمان قانونی ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با مراجعه به فرمانداری ها و بخشداری های استان سمنان نام نویسی کرده اند.

وی در خاتمه با بیان اینکه ثبت نام از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهری و روستایی از 26 فروردین ماه جاری آغاز شده است و تا فردا ادامه دارد، عنوان کرد: انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 24خرداد ماه سالجاری همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.