۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۲۲

تا ابتدای صبح امروز/

379 نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی شهرستان دامغان ثبت نام کردند

379 نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی شهرستان دامغان ثبت نام کردند

دامغان-خبرگزاری مهر: فرماندار حوزه انتخابیه شهرستان دامغان گفت: از آغاز ثبت نام داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه این شهرستان 379 نفر نسبت به ثبت نام خود رسما اقدام کردند.

مرتضی علی آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به ثبت نام 379 نفر برای شرکت در رقابت انتخاباتی چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان دامغان، اظهار داشت: 10 نفر از ثبت نام کنندگان زن هستند.

وی تصریح کرد: 295 نفر در دو بخش مرکزی و امیرآباد دامغان برای عضویت در شوراهای اسلامی روستایی ثبت نام کردند.

رئیس هئیت اجرایی چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان دامغان یادآور شد: از این تعداد 166 نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی بخش مرکزی و 129 نفر نیز برای عضویت در شوراهای اسلامی روستایی بخش امیرآباد ثبت نام کردند.

وی با اشاره به اینکه در چهار شهر امیریه، دیباج، کلاته رودبار و دامغان در مجموع تاکنون 84 نفر با حضور در فرمانداری این شهرستان ثبت نام کردند، اضافه کرد: شهر دامغان به تنهایی 47 نفر ثبت نام کننده دارد.

علی آبادی تعداد بانوان شرکت کننده در شورای اسلامی شهر دامغان را تا ساعت هشت صبح امروز چهار نفر ذکر کرد.

مقام عالی دولت در شهرستان دامغان یادآور شد: با برگزاری چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهرو روستا در روز جمعه 24خرداد، 220 نفر با رای مستقیم مردم انتخاب می شوند.

علی آبادی با بیان اینکه ساعت 20 امشب آخرین مهلت قانونی ثبت نام از داوطلبان چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهری و روستایی است و این مهلت قابل تمدید نخواهد بود گفت: از افراد متقاضی برای ثبت نام می خواهیم از ابتدای صبح نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و این امر را به تاخیر نیندازند.

وی در خاتمه، از آغاز بررسی صلاحیت افراد ثبت نام شده جهت عضویت در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهری و روستایی در حوزه انتخابیه شهرستان دامغان توسط هئیت های نظارت و اجرایی پس از اتمام ثبت مهلت قانونی ثبت نام از صبح فردا دوم اردیبهشت ماه خبر داد.
 

کد خبر 2036912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha