سمنان-خبر گزاری مهر: فرماندار شهرستان سمنان با بیان اینکه فرصت زیادی برای ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا باقی نمانده است، گفت: یکشنبه آخرین مهلت قانونی برای این امر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن سعدالدین صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل فرمانداری شهرستان سمنان افزود: ثبت نام از داوطلبان تا اول اردیبهشت ماه سالجاری ادامه دارد.

وی از ثبت نام 78 نفر داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان سمنان خبر داد و اظهار داشت: تا آخر وقت روز جمعه این تعداد نامزد با مراجعه به فرمانداری ثبت نام کرده اند که شامل 69 نفر مرد و 9 نفر زن هستند.

فرماندار شهرستان سمنان با اشاره به این مطلب که  از مجموع افراد ثبت نام شده، 35 نفر برای انتخابات شوراهای شهر و 43 نفر برای انتخابات شوراهای روستایی بخش مرکزی سمنان ثبت نام کرده اند عنوان کرد: از 26 فروردین ماه جاری تا امروز، از 35 نفر دواطلب انتخابات شورای شهر 30 نفر مرد و پنج نفر زن هستند و در حوزه بخش مرکزی نیز از 43 نفر دواطلب 39 نفر مرد و چهار نفر زن هستند.

سعدالدین در خاتمه افزود: داوطلبان برای ثبت نام می توانند به فرمانداری سمنان واقع در میدان نماز روبروی صدا و سیما مراجعه کنند.