اصفهان خبرگزاری مهر در شرایطی که اداره کل ورزش و جوانان استان برای برکناری رئیس هیئت فوتبال استان به دفتر کار او مراجعه کردند ابرقویی نژاد حاضر به کنار رفتن از سمت خود نشد.

به گزارش خبرنگار مهر کارمندان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان صبح امروز برای برکناری علی اکبر ابرقویی نژاد رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان به دفتر او رفته و خواستار برکناری وی شدند.

اسماعیلی، عضو گروه بازرسی اداره کل ورزش جوانان استان اصفهان، شایسته از امور شهرستان های اداره کل ورزش جوانان و ظفریان کارشناس امور ورزشی این اداره ساعت 11 امروز به دفتر هیات فوتبال استان اصفهان در مجموعه ورزشی پیروزی آمدند و حکم برکناری ابرقویی نژاد از سوی جواهری را به او ابلاغ کردند.

در شرایطی که این افراد نزدیک به 20 دقیقه در دفتر رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان نشسته بودند ابرقویی نژاد حاضر به کنار رفتن از سمت خود در این هیات نشد و به آنها اعلام کرد که با توجه به اینکه او در انتخابات هیئت فوتبال استان اصفهان به عنوان رئیس قانونی هیات انتخاب شده حاضر به کنار رفتن از سمت خود نیست.

این افراد پس از آن اصرارهای زیادی برای کنار رفتن رئیس هیئت فوتبال کردند اما او همچنان در دفتر خود نشست و از آنها خواست که دفتر هیئت را هر چه سریعتر ترک کند. سرانجام پس از نزدیک به 20 دقیقه کارمندان اداره کل ورزش و جوانان دفتر این هیات را ترک کردند.

به گزارش مهر طی روزهای گذشته این سومین بار است که کارمندان اداره کل ورزش و جوانان استان برای برکناری ابرقویی‌نژاد به دفتر کار او مراجعه کرده‌اند.