۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۱:۱۵

عصر امروز صورت گرفت/

پلمب هیئت فوتبال اصفهان سرانجام باز شد/ تعامل مدیرکل و رئیس هیئت

پلمب هیئت فوتبال اصفهان سرانجام باز شد/ تعامل مدیرکل و رئیس هیئت

اصفهان – خبرگزاری مهر: پلمب هیئت فوتبال استان اصفهان پس از جلسه رئیس هیئت با مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان باز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در شرایطی که به نظر می‌رسید اختلاف بین مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان با رئیس هیئت فوتبال به جایی نخواهد رسید، عصر امروز سرانجام اختلاف این دو نفر با تعامل به پایان رسید.

دفتر هیئت فوتبال اصفهان که از بعداز ظهر پنجشنبه از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان پلمب شده بود، سرانجام عصر امروز شنبه از سوی این اداره‌کل باز شد.

محمد جواهری، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان چهارشنبه در نشست خبری خود اعلام کرده بود که ابرقویی‌نژاد، رئیس هیئت از صبح پنجشنبه سمتی در هیئت فوتبال استان اصفهان ندارد و ظهر پنجشنبه با پلمب کردن محل کار ابرقویی‌نژاد به وعده خود در این زمینه عمل کرد.

صبح امروز جمعی از کارمندان هیئت فوتبال استان اصفهان به درخواست ابرقویی‌نژاد به محل هیئت رفته و در صدد باز کردن پلمب هیئت بودند اما این اتفاق تا عصر امروز صورت نگرفت.

طبق اعلام مسئولان هیئت فوتبال باز شدن در هیئت فوتبال اصفهان پس از جلسه ابرقویی‌نژاد، رئیس هیئت فوتبال اصفهان با مدیرکل ورزش و جوانان و به دستور او صورت گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان از حدود یک ماه پیش غلام ابراهیمی، معاون توسعه ورزش اداره‌کل را به عنوان سرپرست هیئت فوتبال اصفهان معرفی کرده اما ابرقویی‌نژاد حاضر به کنار رفتن از پست خود نشده است.

هنوز مشخص نیست که سرانجام اختلاف بین مدیرکل و رئیس هیئت چه می‌شود و فوتبال اصفهان از این اختلافات تا چه حد ضربه می‌خورد.

کد خبر 2057724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha