زنجان - خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تخریب امکان مقدسه را نشانه عجز و ناتوانی دشمن عنوان کرد و گفت: این تخریب ها نه تنها اسلام را تضعیف نمی کند بلکه توسعه اسلام ناب را به دنبال دارد.

حجت الاسلام علی دشتکی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: اهانت دشمنان به مرقد مطهر حجر بن عدی یک کار وحشیانه و غیراخلاقی است.

وی اظهار داشت: دشمن با کار زشت و ناپسندی که انجام داده عزت و عظمت اهل بیت و ائمه را در بین مسلمانان بیشتر از این کرده و بر دوستداران این بزرگواران افزوده است چرا که مسلمانان همیشه بر امامان و صحابه امامان ارادت داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در طول تاریخ از این گستاخی ها زیاد به ثبت رسیده است که هرگز از حافظه تاریخ پاک نمی شود.

حجت الاسلام دشتکی به جبهه حق و باطل اشاره کرد و گفت: امروز این کار زشت و غیر انسانی دشمن از اقدامات جبهه باطل است چرا که دشمن هرجا فرصت کند در این جبهه ضربه خود را اسلام می زند و هرگز هم موفق نمی شود.

وی در ادامه گفت: صهیونیست امروز با این کارهای زشت خود چهره اسلام را به جهان کمرنگ نمی کند بلکه چهره وقحیانه خود را نشان می دهد و باید از این کار خود شرم کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان یادآور شد: صهیونیست دشمن واقعی دشمنانان است و هیچ موقع از اقدامات زشت و ناپسند خود دست بر نمی دارد.

حجت الاسلام دشتکی تصریح کرد: صهیونیست با سرکردگی آمریکا، اسرائیل و انگلیس می خواهد بین قومیتها، مذاهب و عقاید تفرقه افکنی کند ولی هرگز موفق نمی شود و آنها را به جان هم بیندازد تا به اهداف شوم خود برسد ولی مسلمان با شجاعت و وحدتی که دارند از این اقدامات رعب و وحشتی ندارند و در تقویت جبهه حق جان خود را فدا می کنند.

وی تصریح کرد: در زمان اسلام هم دشمن رفتار بسیار غیرانسانی با حضرت علی (ع) و امام حسین (ع) داشتند و می توان گفت همیشه اهل بیت و ائمه اطهار مورد گستاخی های دشمن قرار داشتند.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: همیشه مبارزه حق و باطل بوده است و این کار دشمن چیز جدیدی نیست چرا که از زمان خلقت بشریت اقدامات زشتی از دشمن (جبهه باطل ) به ثبت رسیده است .

حجت الاسلام دشتکی گفت: امروز مسلمانان باید در مقابل این اقدامات وحشیانه دشمن وحدت خود را حفظ کنند و بر تقویت بصیرت و اعتقدات دینی خود بیفزایند چرا که دشمن همیشه اعتقادات مسلمانان را  هدف شوم خود می گیرد ولی موفق نمی شود.