۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۳۶

اهانت به قبر صحابی پیامبراکرم(ص) بخشی از سناریو اسلام هراسی غرب است

اهانت به قبر صحابی پیامبراکرم(ص) بخشی از سناریو اسلام هراسی غرب است

قشم - خبرگزاری مهر: امام‌جمعه اهل‌سنت قشم با بیان اینکه می‌توان نبش قبر صحابی پیامبر را حرکتی در راستای نقشه قدیمی اسلام هراسی غرب دانست افزود: نمایش اقدام‌های ضد انسانی از جانب یک مشت مسلمان بدلی می‌تواند خوراک خوبی برای تغذیه تبلیغات ضداسلامی غرب باشد.

شیخ عبدالرحیم خطیبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهانت وهابیت به قبر صحابی پیامبراکرم(ص) گفت: قطعا انجام دهندگان این حرکت قبیح نمی‌توانند مسلمان باشند زیرا عمل آنها برای بشریت ناهنجار است.

وی با بیان اینکه اسلام اجازه نبش قبر را نمی‌دهد افزود: هتک حرمت به ساحت حجر بن عدی مغرضانه بوده و بدون شک یکی از غرض‌ها خیال ایجاد تفرقه در میان مسلمانان است.

امام‌جمعه اهل‌سنت قشم ادامه داد: اسلام نبش قبر یک کافر بی اعتقاد را حرام می‌داند، حال بی معنی است ادعای مسلمان بودن از جانب افرادی که به جسد بی جان مسلمان؛ آن هم صحابی پیامبر توهین کردند.

وی با محکوم کردن این ضایعه گفت: پشت پرده وهابیت و اسلام بدلی، اسرائیل و آمریکا هستند که می‌خواهند در جهان اسلام آشوب مذهبی ایجاد کنند.

خطیبی با بیان اینکه می‌توان نبش قبر صحابی پیامبر را حرکتی در راستای نقشه قدیمی اسلام هراسی غرب دانست افزود: غرب همواره از گسترش اسلام در جامعه خود احساس ترس و وحشت داشته است بنابراین نمایش اقدام‌های ضد انسانی از جانب یک مشت مسلمان بدلی می‌تواند خوراک خوبی برای تغذیه تبلیغات ضداسلامی غرب باشد.

وی وحدت و انسجام مسلمانان را خط بطلان بر نقشه‌های دشمن دانست و افزود: اگر همه مسلمانان با هم و در کنار هم این حرکت را محکوم کنند دیگر استکبار نمی‌تواند قدم از قدم بردارد.

امام‌جمعه اهل‌سنت قشم آگاه‌سازی مردم و دشمن‌شناسی را از جمله وظایف علما دانست و افزود: علما باید توطئه‌های دشمن را بوسیله روشن‌گری و آگاهی بخشی خنثی کند.

 

 

کد خبر 2050995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha