رقابتهای چوگان جام خلیج فارس در حالی امسال در دو مرحله برگزار می‌شود که دبیر فدراسیون چوگان از حضور دو بازیکن اسپانیایی در این دوره از مسابقات خبر داد.

حجت الله دهخدایی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برگزاری مسابقات جام خلیج فارس خاطرنشان کرد: امسال قصد داریم رقابتهای جام خلیج فارس را در دو مرحله برگزار کنیم که مرحله مقدماتی آن عصر روز چهارشنبه 18 اردیبهشت ماه در باشگاه نوروز آباد برگزار می‌شود و مرحله بعدی آن هم در روز 25 اردیبهشت ماه انجام می‌گیرد. به این دلیل که هفته گذشته مسابقات جام ارتش را برگزار کردیم و اسب‌ها خسته هستند رقابتها را دو مرحله‌ای برگزار می‌کنیم تا اسب‌ها آسیب نبینند.

دبیر فدراسیون چوگان افزود: مساباقت را با هندیکاپ پایین برگزار می‌کنیم تا برای جوان‌ها هم فرصتی باشد و بتوانند در این رقابتها شرکت کنند. در واقع سقف هندیکاپ مسابقات جام خلیج فارس بین 4- و صفر خواهد بود. ضمن این که تیم‌های کانون چوگان، خرگوش دره، قصر فیروزه و نوروزآباد ر این رقابتها شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به حضور دو بازیکن اسپانیایی در این جام یادآور شد: امسال دو بازیکن جوان و باتجربه در جام خلیج فارس شرکت دارند که یک نفر از آنها عضو تیم خرگوش دره است و یک نفر دیگر هم در کانون چوگان بازی خواهد کرد.

با توجه به نزدیک بودن زمان رقابتهای جام گابریک و نیاز اسب‌های تیم های نزاجا به استراحت، باشگاه نیروی زمینی ارتش از حضور در مسابقات جام خلیج فارس انصراف داده است.