۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۳۶

چوگان جام ارتش؛

میزبان جام را در خانه نگه داشت

میزبان جام را در خانه نگه داشت

رقابتهای چوگان جام ارتش با قهرمانی تیم نیروی زمینی الف خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات چوگان جام ارتش با سقف هندیکاپ 2 در زمین مانژ مجموعه سوارکاری و چوگان ذوالجناح نزاجا برگزار شد که در نهایت تیم نیروی زمینی ارتش توانست عنوان قهرمانی این دوره را از آن خود کند.

در این دوره از مسابقات که با حضور تیم‌های کانون چوگان، نوروز‌آباد، الف‌نزاجا، ب‌نزاجا و قصر فیروزه برگزار شد تیم قصر فیروزه از دور رقابتها حذف شد تا تیم‌های کانون چوگان، ب نزاجا از یک گروه و دو تیم الف نزاجا و نوروزآباد به دور بعدی راه یابند.

بدین ترتیب تیم‌های الف‌نزاجا و نوروزآباد که صدرنشین گروه‌های خود شده بودند برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند و تیم‌های کانون چوگان و ب نزاجا نیز در دیدار رده‌بندی به مصاف یکدیگر رفتند که در این بین تیم الف نزاجا که میزبانی این دوره از رقابتها را نیز برعهده داشت با حساب 6 بر 3 از سد تیم نوروز آباد گذشت و به مقام اول دست یافت تا جام را در خانه نگه دارد. تیم کانون چوگان نیز با حساب 7 بر 4/5 تیم ب‌نزاجا را شکست داد و عنوان سوم این رقابتها را به دست آورد.

امیر پوردستان، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران مهمان ویژه این دوره از رقابتها بود. ضمن اینکه جمعی دیگر از فرماندهان ارتش و مسئولان فدراسیون چوگان هم نظاره‌گر این دوره از مسابقات بودند.

در حاشیه برگزاری جام ارتش از خانواه مرحوم رنجبر، چوگان‌باز جوان کشورمان تقدیر به عمل آمد. در پایان این دوره از رقابتها به تیم‌های اول تا سوم جوایز نقدی و لوح تقدیر اهدا شد.

کد خبر 2046103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha