تربت حیدریه – خبرگزاری مهر: تجمع اعتراض آمیز در دانشکده علوم پزشکی تربت حیدریه در پی هتک حرمت مرقد مطهر حجر ابن عدی صحابی جلیل القدر حضرت رسول اکرم (ص) و یاور باوفای امیرالمومنین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کارکنان ودانشجویان دانشکده علوم پزشکی تربت حیدریه ظهر چهار شنبه با بر پایی تجمع و سردادن شعار این اقدام پلید رامحکوم نمودند.

در بخش هایی از بیانیه ای که به همین منظور توسط کارکنان ودانشجویان دانشکده تهیه و قرائت شد آمده است:"بازهم افکار پلید و دستان آغشته به گناه دشمنان، با اهانت به یار باوفای پیامبر، حرمت رسول ا... (ص) را خدشه‌دار کرد و قبر مطهر ایشان را شکافته و به پیکر پاک ایشان بی‌حرمتی کرد. این جنایت، حلقه ای دیگر از زنجیره اهانت‌ ها به دین اسلام و پیامبر اکرم(ص) است."

در ادامه این بیانیه آمده است:کارکنان و دانشجویان دانشکده علوم پزشکی تربت حیدریه با اعلام انزجار از تمامی عوامل این اقدام کریه،این جنایت بزرگ را به شدت محکوم می‌کنند و به تمام مسلمانان به ویژه قشر دانشگاهی و فرهیخته اعلام می‌دارند که نسبت به خطر افراطی‌گری و تکفیر که بذر آن از سوی دشمنان قسم خورده در سرزمین‌های اسلامی پاشیده شده است، آگاهی بیشتری داشته باشند و متحدانه در یک صف در مقابل این جریانات بایستند.

همچنین این دانشجویان به این وسیله ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری این اقدام بی‌رحمانه و بی‌شرمانه را به شدت محکوم کرده و ابراز امیدواری کردند تا با توسعه امواج بیداری اسلامی در گوشه گوشه جهان، این کوردلان، هرگز به ذره‌ای از اهداف شوم خویش دست نیابند.