سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه امروز نام گزینه نهایی مورد نظر خود را در اختیار فدراسیون قرار می‌دهد، گفت: من از گزینه مورد نظر کفاشیان و نبی اطلاعی ندارم.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم جوانان ایران ضمن بیان مطلب فوق گفت: من امروز یا نهایتا فردا گزینه نهایی مورد نظر خودم را به فدراسیون فوتبال اعلام می‌کنم و اگر آنها صلاح دانستند، می‌توانند نام فرد مورد نظر را رسانه‌ای کنند.

وی اضافه کرد: ما فرصت زیادی نداریم و باید مربی را هر چه زودتر معرفی کنیم. در جلسه روز چهارشنبه با کفاشیان و نبی هم به این موضوع اشاره کرده و تاکید داشتم این کار باید زودتر انجام گیرد.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درباره اظهارات نبی مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال یک گزینه را مد نظر قرار داده، خاطرنشان کرد: من از گزینه مورد نظر کفاشیان و نبی بی خبر هستم. باید منتظر باشیم و ببینیم که چه کسی را مورد بررسی قرار داده‌اند. البته به عنوان مسئول کمیته جوانان باید گزینه مورد نظر آنها را هم مورد ارزیابی قرار دهم و آنقدر صراحت دارم که اگر مورد تایید من نباشد، آن را به فدراسیون فوتبال اعلام کنم.

وی با رد شایعه مذاکره با پورغلامی تاکید کرد: پورغلامی تنها یک روز مهمان ما در تمرین استقلال بود. من امروز عصر یا نهایتا روز یکشنبه گزینه مورد نظر خودم را به فدراسیون فوتبال اعلام می‌کنم. متاسفانه در این مدت برخی رسانه‌ها با شرایطی که ایجاد کردند برخی از گزینه‌ها را سوزاندند.

ماجدی خاطرنشان کرد: ما حتی با مرفاوی یا ویسی مذاکره نکرده بودیم ولی مطالب زیادی مطرح شده بود که چرا می‌خواهیم آنها را به عنوان سرمربی تیم جوانان انتخاب کنیم. در صورتی‌که با این مربیان حتی مذاکره نکرده بودیم برخی‌ها علیه ما گارد گرفته بودند.

وی در خصوص بازی روز چهارشنبه تیم استقلال برابر الشباب امارات هم تصریح کرد: بهرحال اماراتی‌ها می‌خواهند یک نماینده در جمع هشت تیم برتر آسیا داشته باشند، برای همین همه فوتبال این کشور بسیج شده‌اند تا به الشباب کمک کنند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در پایان گفت: به نظرم الشباب تیم بسیار مرموزی است و این را در بازی با پاختاکور هم نشان داد. اگر بخواهیم این تیم را دست کم بگیریم به مشکل بر می‌خوریم. ما باید مقابل این تیم هوشیارانه عمل کنیم و با عرق ایرانی بتوانیم به نتیجه مورد نظر برسیم.