۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۳۸

در گفتگو با مهر مطرح شد:

انتخاب سرمربی جوانان به پایان هفته موکول شد/ گرفتن برنامه تنها از یک گزینه!

انتخاب سرمربی جوانان به پایان هفته موکول شد/ گرفتن برنامه تنها از یک گزینه!

دبیر کل فدراسیون فوتبال از درخواست برنامه از یک مربی برای هدایت تیم فوتبال جوانان و معرفی سرمربی این تیم حداکثر تا پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از شکست تیم فوتبال جوانان ایران برای کره‌جنوبی در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و ناکامی در صعود به مسابقات جام جهانی جوانان 2013 ترکیه، به همکاری اکبر محمدی با این تیم پایان داده شد تا از تاریخ بیست و سوم آبان‌ماه سال گذشته تا به امروز، وضعیت کادرفنی این تیم نامشخص باشد. این در حالی است که تیم فوتبال جوانان باید در اواسط مهرماه سال جاری در رقابتهای مقدماتی جوانان آسیا شرکت کند و زمان به سرعت برای این تیم در حال گذر است.

مهدی محمدنبی در این بین از گرفتن برنامه از یک مربی خبر داد و به خبرنگار مهر گفت: برای هدایت تیم جوانان گزینه‌های مختلفی را مد نظر داشتیم که در نهایت در مورد یک گزینه به جمع بندی رسیدیم. ما با گزینه مدنظر خود مذاکراتی را انجام داده و از وی برنامه گرفته‌ایم تا برنامه‌های وی را بررسی کنیم

دبیرکل فدراسیون فوتبال با تاکید بر ایمکه در صورت تایید این برنامه‌ها دوباره با وی نشستی داشته باشیم، گفت: آنچه مشخص بوده این است که سرمربی تیم جوانان را حداکثر تا پایان هفته جاری معرفی خواهیم کرد.

محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال درحالی انتخاب سرمربی تیم جوانان را به پایان هفته جاری موکول کرد که وی چندی پیش در گفتگو با رسانه‌ها تاکید کرده بود سرمربی تیم جوانان یک روز پس از پایان لیگ دوازدهم یعنی روز 21 اردیبهشت‌ماه بصورت رسمی معرف خواهد شد.

کد خبر 2052024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha