ناظر فدراسیون جهانی والیبال و مدیر اجرایی مسابقات لیگ جهانی در روسیه در جلسه پریمیری اینکواری، مدارک بازیکنان تیم ملی ایران را برای برگزاری نخستین دیدار در این مسابقات بررسی و تائید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، جلسه پریمیری اینکواری تیم ملی والیبال ایران امروز پنجشنبه با حضور سرپرست، سرمربی و پزشک و فیزیوتراپ همراه با "لیبنزو کنتی" از ایتالیا به عنوان ناظر فدراسیون جهانی والیبال و مدیر اجرایی مسابقات لیگ جهانی در روسیه برگزار شد.

در این جلسه مدارک شناسایی از قبیل پاسپورت و کارت شناسایی بازیکنان بر اساس لیست ثبت‌نام مسابقات فدراسیون جهانی بررسی و تایید شد. همچنین نمونه پیراهن تیم ایران و فرم گواهی سلامت بازیکنان و کادر فنی نیز مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران در این زمینه اظهارداشت: در جلسه امروز تمام مدارک تیم ایران مورد بررسی و تایید مسئولان برگزاری و نماینده فدراسیون جهانی قرار گرفت و تیم ما بدون مشکل عصر فردا مقابل روسیه به میدان می‌رود.

خوش‌خبر تصریح کرد: صبح امروز بازیکنان یک جلسه تمرین بدنسازی و کار با وزنه داشتند و سپس در اتاق ویدئو به آنالیز تیم روسیه پرداختند. در حال حاضر تیم بدون مشکل و طبق برنامه ریزی قبلی در حال آماده شدن برای بازی مقابل روس‌هاست. امیدوارم بتوانیم نمایش خوبی مقابل میزبان داشته باشیم.