۱۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۴۴

برای اولین دیدار در لیگ جهانِی؛

تیم ملی والیبال به روسیه سفر کرد/ امروز دو جلسه تمرینی در کالینگراد

تیم ملی والیبال به روسیه سفر کرد/ امروز دو جلسه تمرینی در کالینگراد

ملی‌پوشان والیبال ایران به منظور برگزاری نخستین دیدار خود در رقابت‌های لیگ جهانی مقابل روسیه عازم این کشور شدند و در محل برگزاری این دیدار مستقر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران که در اردوی تدارکاتی بلغارستان شرکت کرده بود، روز چهارشنبه صوفیه را به مقصد مسکو و سپس کالینینگراد ترک کرد و پس ازسفری 8 ساعته، به محل برگزاری رقابت‌های لیگ جهانی در روسیه رسید.

بازیکنان تیم ملی والیبال پس از مستقر شدن در هتل رادیسون، محل اسکان تیم‌ها و صرف شام، به دستور خولیو ولاسکو چند دقیقه به تمرین کشش پرداختند. بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کادر فنی تیم ملی والیبال، بازیکنان صبح امروز پنجشنبه یک جلسه تمرین بدنسازی و کار با وزنه خواهند داشت و ساعت 16:30 اولین تمرین خود را در سالن یانتارنی، سالن برگزاری مسابقات لیگ جهانی برگزار می‌کنند.

همچنین جلسه پریمییری اینکواری تیم ملی والیبال ایران ساعت 10:50 امروز در هتل محل اقامت تیم، جهت بررسی مدارک تیم ایران توسط مسئولان برگزارکننده و ناظر دیدار برابر روسیه برگزار می‌شود. ضمن اینکه جلسه جنرال تکنیکال میتینگ و سپس نشست خبری سرمربیان دو تیم از ساعت 18 امروز آغاز خواهد شد.

کد خبر 2070247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha