۱۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۱۵

برای دیدار با روسیه؛

مدارک بازیکنان تیم ملی والیبال تائید شد

مدارک بازیکنان تیم ملی والیبال تائید شد

ناظر فدراسیون جهانی والیبال و مدیر اجرایی مسابقات لیگ جهانی در روسیه در جلسه پریمیری اینکواری، مدارک بازیکنان تیم ملی ایران را برای برگزاری نخستین دیدار در این مسابقات بررسی و تائید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، جلسه پریمیری اینکواری تیم ملی والیبال ایران امروز پنجشنبه با حضور سرپرست، سرمربی و پزشک و فیزیوتراپ همراه با "لیبنزو کنتی" از ایتالیا به عنوان ناظر فدراسیون جهانی والیبال و مدیر اجرایی مسابقات لیگ جهانی در روسیه برگزار شد.

در این جلسه مدارک شناسایی از قبیل پاسپورت و کارت شناسایی بازیکنان بر اساس لیست ثبت‌نام مسابقات فدراسیون جهانی بررسی و تایید شد. همچنین نمونه پیراهن تیم ایران و فرم گواهی سلامت بازیکنان و کادر فنی نیز مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران در این زمینه اظهارداشت: در جلسه امروز تمام مدارک تیم ایران مورد بررسی و تایید مسئولان برگزاری و نماینده فدراسیون جهانی قرار گرفت و تیم ما بدون مشکل عصر فردا مقابل روسیه به میدان می‌رود.

خوش‌خبر تصریح کرد: صبح امروز بازیکنان یک جلسه تمرین بدنسازی و کار با وزنه داشتند و سپس در اتاق ویدئو به آنالیز تیم روسیه پرداختند. در حال حاضر تیم بدون مشکل و طبق برنامه ریزی قبلی در حال آماده شدن برای بازی مقابل روس‌هاست. امیدوارم بتوانیم نمایش خوبی مقابل میزبان داشته باشیم.

کد خبر 2070420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha