۱۶ خرداد ۱۳۹۲، ۲۳:۵۴

لیگ جهانی والیبال؛

بی نظمی در نشست خبری دیدار ایران و روسیه/ ورنکوف: امیدوارم خوب بازی کنیم

بی نظمی در نشست خبری دیدار ایران و روسیه/ ورنکوف: امیدوارم خوب بازی کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال روسیه در نشست خبری پیش از دیدار با ایران که با بی نظمی بسیار و شرایط نامناسب برگزار شد، ابراز امیدواری کرد که تیمش بتواند در دیدار روز جمعه نمایش خوبی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست خبری سرمربیان دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و روسیه در چارچوب بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ جهانی شامگاه پنجشنبه در محل برگزاری این دیدار در کالینگراد روسیه برگزار شد. 

این نشست در حضور نماینده ایتالیایی فدراسیون جهانی والیبال برگزار شد که البته با بی نظمی زیادی هم همراه بود. نا مناسب بودن نور و تهویه محیط و نبود مترجم انگلیسی زبان مجرب شرایط را برای برگزاری نشست خبری مناسب و بدون ایران دشوار کرده بود اما در هر صورت و با وجود چنین معایبی، این نشست برگزار شد.

آندری ورنکوف"، سرمربی تیم ملی والیبال روسیه در ابتدای نشست پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد اما وی به دلیل آغاز تمرینات تیمش و نبود مترجم انگلیسی زبان، تنها به یکی دو پرسش، آنهم با زبان روسی پاسخ داد و با عجله و شتاب محل نشست خبری را ترک کرد.

این مربی در بخشی از صحبت‌های خود در مورد نتیجه دیدارهای تدارکاتی برگزار شده مقابل برزیل گفت: بازی با برزیل برای ما بسیار خوب و مفید بود. تیم ما نیاز زیادی به این بازی داشت و توانستیم به اهداف خود در این دیدار دوستانه برسیم.

سرمربی تیم ملی والیبال روسیه تاکید کرد: در خصوص بازی فردا هم باید بگویم امیدوارم بتوانیم مقابل ایران بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم و بتوانیم آنچه در تفکرات‌‍مان است در زمین مسابقه پیاده  کنیم.

"اولگ کوسنکوف"، مسئول والیبال شهر کالینگراد بود که در نشست خبری حضور داشت. وی در پایان این نشست اظهار امیدواری کرد که همانند تیم فوتبال ایران که چندی پیش در این شهر اقامت داشت، آنان بتوانند میزبان خوبی برای والیبال ایران باشند. وی برگزاری مسابقات لیگ جهانی را پس از المپیک لندن باعث افتخار این شهر خواند و گفت: خوشحالم که در گام نخست با ایران بازی می‌کنیم.

به گزارش مهر، دیدار نخست تیم‌های ملی والیبال ایران و روسیه از گروه B بیست و چهارمین دوره رقابت‎های لیگ جهانی ساعت 19:30 (به وقت ایران) روز جمعه برگزار می‎شود.

 

کد خبر 2070525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha