تیم ملی تکواندو نوجوانان برای حضور در هفتمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا در حالی صبح امروز راهی جاکارتای اندونزی شد که اتحادیه آسیا قرار است طی روزهای آینده اسامی بهترین‌های آسیا را اعلام کند.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از رقابتها چهارشنبه هفته جاری در اندونزی آغاز می شود که ابتدا پومسه رو ها مسابقات خود را برگزار می کند سپس رقابتهای بخش مبارزه (کیورگی) انجام خواهد شد. اما بر اساس اعلام قبلی فردا در اندونزی قرار است از سوی  فدراسیون تکواندو اتحادیه آسیا اسامی بهترین های آسیا در بخش مختلف از جمله بهترین فدراسیون، داور و بهترین تکواندوکار چند سال اخیر را معرفی کند که کشورمان نیز در این بخش چند مدعی جدی دارد.
 
شهرام اربابی که در دو دوره المپیک و رقابتهای جهانی و قاره ای قضاوت کرده، حسن ذوالقدر دبیر فعلی فدراسیون و سرمربی پیشین تیم ملی  به همراه محمد باقری معتمد دارنده نشانهای متعدد طلا، نقره و برنز المپیک، جهان و آسیا از مدعیان اصلی کسب این عنوان است. 
 
اما تیم نوجوانان ایران با ترکیب محمد اصلانی، سید عباس صادقی، فرزان عاشورزاده، جواد امیری، ابوالفضل یعقوبی، عارف حق نیاز، رامین حسینقلی زاده، دانیال صالحی مهر، محمدرضا اینالو و سعید رجبی با هدایت محمدرضا زوار (سرمربی)، وحید عبدالهی و یوسفعلی حاجی پور به عنوان مربی در رقابتهای قهرمانی آسیا شرکت می کند. 
 
فاطمه مصطفایی، نیلوفر ذکریایی، مهسا جدی، کیمیا علیزاده،‌ کیمیا جهانی،‌ پونه فرجی، فاطمه اموری، فاطمه شعبان نیا منصور، ‌هانیه اخلاقی در ترکیب تیم بانوان با هدایت ندا زارع سرمربی تیم و ‌مریم قهیه یی به عنوان مربی حضور دارند.  زهرا سروی سرپرست تیم بانوان می باشد. 
 
 هفتمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا از 29 خرداد الی 3 تیرماه در اندونزی برگزار می شود.