۳۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۲۰

تکواندو قهرمانی آسیا - جاکارتا ؛

سه مدال طلا برای دختران و پسران ایران/ جمشیدی نقره گرفت

سه مدال طلا برای دختران و پسران ایران/ جمشیدی نقره گرفت

دومین دوره رقابت‌های پومسه قهرمانی نوجوانان آسیا روز گذشته با کسب سه مدال طلا و یک نقره برای نمایندگان کشورمان در جاکارتای اندونزی همراه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات روز پنجشنبه در اندونزی برگزار شد و نمایندگان کشورمان در بخش تیمی به دو مدال طلا و در بخش انفرادی به یک مدال نقره دست پیدا کردند. مرجان سلحشوری نماینده کشورمان در بخش انفرادی دختران خوش درخشید و بالاتر از تکواندوکاران چین تایپه و تایلند عنوان نخست و مدال طلا با به خود اختصاص داد.

مرجان سلحشور - قهرمان آسیا

محمد مهدی جمشیدی نماینده کشورمان در بخش انفرادی پسران با عملکردی شایسته و کسب مدال نقره، مقام نایب قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد. در رقابتهای این بخش، تکواندوکار کره اول شد و نمایندگان چین و ویتنام مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

در بخش تیمی، تیم پسران کشورمان با ترکیب محمد جواد خیری، سید میلاد حسینی و محمد صادق فتوحی با کسب مقام قهرمانی و مدال طلا به کار خود پایان داد. بعد از پومسه روهای کشورمان، تیم های کره، اندونزی و چین به ترتیب مقام های نایب قهرمانی و سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

تیم پومسه دختران ایران به همراه مربی کره ای خود 

سومین طلای ایران در بخش تیمی دختران به دست آمد. جایی که تیم ایران با ترکیب مانده ناصری، نرگس مینا خانی و مهسا صادقی به روی "شی هاپ چانگ" فرم خود را به زیبایی هر چه تمامتر اجرا کرد و عنوان قهرمانی و مدال طلا را از آن خود کرد. تیم های کره، اندونزی و چین تایپه به ترتیب مقام های نایب قهرمانی و سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

این رقابتها امروز در بخش مبارزه پیگیری می شود.

کد خبر 2080997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha