۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۱

عبداللهی در گفتگو با مهر:

می توانیم قهرمان آسیا شویم/ بهترین تیم هستیم

می توانیم قهرمان آسیا شویم/ بهترین تیم هستیم

مربی تیم ملی تکواندو نوجوانان گفت: حضور شش تکواندوکار کشورمان در بازیهای نهایی نشان از قدرت برتر تکواندو ایران در قاره کهن دارد و در روز پایانی تلاش می کنیم با کسب عنوان قهرمانی این موضوع را تثبیت کنیم.

وحید عبداللهی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: این دوره از رقابتها با حضور تکواندوکاران 24 کشور در سطح فنی خوبی برگزار می شود. من سالهای قبل هم در این مسابقات حضور داشتم ولی تیم ها نسبت به قبل خیلی پیشرفت کرده اند. سالهای قبل تیم هایی مثل لبنان و هند زنگ تفریح بودند ولی در این دوره شاهد هستیم که هیچ حریف يا تیمی را نمی توان دست کم گرفت. واقعا" رقابت های سخت و دشواری را شاهد بود.

عضو کادر فنی تیم نوجوانان گفت: دو روز از مسابقات گذشته و ما شش نماینده داشتیم که هر شش تکواندوکار راهی بازی پایانی شدند و اگر کمی شانس همراه ما بود و داوران هم قضاوت بهتری داشتند سهم بیشتری از مدالهای طلا داشتیم. البته در این بین باید به کم تجربگی نفرات تیم خود نیز اشاره کنیم.

عبداللهی در خصوص قضاوت داوران هم گفت: قضاوت های خوبی را در این دوره شاهد بودیم که اشتباهات انسانی درصد کمی در آن وجود داشت ولی بازهم در برخی موارد ضعف هایی دیده می شود که عامل آن ضعیف بودن داور است. به عنوان مثال در بازی نهایی یعقوبی ، حریف ضربه ای زد که به هیچ عنوان به صورت برخورد نکرد و سه امتیاز به رقیب او دادند و اعتراض ما هم به جایی نرسید. هم اشتباه داور باعث باخت نماینده ما و از دست رفتن یک نشان طلا شد.

وی در پایان گفت: امروز روز سختی را در پیش خواهیم داشت. جدال ما با کره جنوبی برای قهرمانی است و با توجه به آنکه با تجربه ترین نفرات ما امروز به میدان می روند امیدواریم بتوانیم برای اولین بار در رده نوجوانان عنوان قهرمانی آسیا را کسب کنیم.

هفتمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا از روز جمعه در جاکارتای اندونزی آغاز و عصر امروز به پایان می رسد.
 

کد خبر 2082138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha