۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۵۳

تکواندو قهرمانی آسیا- جاکارتا؛

مدال برنز صادقی و ذکريایی/ صالحی مهر فينالیست شد

مدال برنز صادقی و ذکريایی/ صالحی مهر فينالیست شد

در ادامه رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا عضو اعضای تیم ملی کشورمان موفق به کسب دو مدال برنز شده و  و دانیال صالحی مهر راهی بازی نهایی شد. 

به گزارش خبرنگار مهر، در سومين و آخرين روز اين مسابقات،‌ نيلوفر ذكريايي در پیکار با حريف كره‌اي خود نتیجه را واگذار کرد و مدال برنز وزن 68- كيلوگرم را به اختصاص داد. ضمن اینکه فاطمه مصفايي ديگر نماينده كشورمان نيز در وزن 63- كيلوگرم در برابر دیگر نماینده كره اي مغلوب شد.
 
همچنین سيدعباس صادقي تبار در وزن 48- كيلوگرم با برتري در برابر حريفي از مالزي با نتيجه 14 بر 6، راهي ديدار نيمه نهايي شد. وی نیز دور نخست استراحت داشت و سپس حریفی از چین را شکست داده بود. صادقی تبار برای رسيدن به ديدار فينال، به مصاف تكواندوكاري از اردن رفت و با نتیجه 11بر9 بازنده شد و به نشان برنز بسنده کرد. 
 
 
سید عباس صادقی تبار - مدال برنز
 
دانيال صالحي مهر تكواندوكار ملي پوش كشورمان در وزن 73- كيلوگرم با برتري در برابر حريفي از هند با نتيجه 15 بر 3، راهي ديدار فينال شد. وی قبل از این مبارزه نمایندگان افغانستان و قزاقستان را شکست داد. صالحی مهر برای کسب مدال طلا باید با نماينده چين تايپه، مبارزه کند.این دوره از رقابتها عصر امروز به پایان می رسد. 
 
 
 
کد خبر 2082498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha