۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۴۷

کسب 8 طلا، نقره و برنز در اندونزی؛

تیم تکواندو نوجوانان ایران نایب قهرمان آسیا شد/ زوار و اخلاقی در جمع بهترین‌ها

تیم تکواندو نوجوانان ایران نایب قهرمان آسیا شد/ زوار و اخلاقی در جمع بهترین‌ها

پرونده هفتمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا در حالی با نایب قهرمانی نوجوانان کشورمان بسته شد که سرمربی تیم ملی ایران عنوان بهترین مربی آسیا را از آن خود کرد. 

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات با حضور 24 کشور روز جمعه در سالن تنیس شهر جاکارتا در اندونزی آغاز شد که در نهایت کره‌جنوبی با کسب 83 امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد و تیم ملی کشورمان با 65 امتیاز نایب قهرمان شد و اردن با 33 امتیاز در جای سوم ایستاد. ضمن اینکه چین تایپه با 28 امتیاز چهارم شد.

محمدرضا زوار که سال 2010 با قهرمانی تیم نوجوانان ایران در مسابقات جهانی مکزیک، عنوان بهترین مربی جهان را کسب کرده بود در این دوره از مسابقات از سوی کمیته برگزاری به عنوان بهترین مربی آسیا انتخاب و معرفی شد. 

محمدرضا زوار سرمربی تیم ملی نوجوانانبه همراه مدال آوران 

تیم ملی کشورمان در بخش پسران با کسب دو مدال طلا توسط رجبی و صالحی مهر، 5 نقره توسط محمد اصلانی، محمدرضا اینانلو، جواد امیری، ابوالفضل يعقوبی و حسن قلی‌زاده و یک نشان برنز توسط سید عباس صادقی تبار در جای دوم ایستاد. فرزان عاشورزاده و عاف حق نياز از رسیدن به مدال بازماندند. 

همچنین تیم دختران کشورمان توسط هانیه اخلاقی یک نشان طلا، نیلوفر ذکريایی، پونه فرجی ومهسا جدی موفق به کسب سه نشان برنز شد. از سوی کمیته برگزاری هم هانیه اخلاقی به عنوان بهترین تکواندوکار بخش دختران انتخاب شد.

کد خبر 2082658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha