۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۴

تکواندو قهرمانی آسیا - جاکارتا؛

سعید رجبی به مدال طلا دست يافت/ مدال نقره اصلانی و اينانلو

سعید رجبی به مدال طلا دست يافت/ مدال نقره اصلانی و اينانلو

روز نخست از هفمين دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور سه نماينده ايران در بازی پايانی و کسب سه مدال طلا و نقره همراه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات روز گذشته در جارکاتای اندونزی آغاز شد و تیم ملی کشورمان موفق شد به يک مدال طلا و دو مدال نقره دست پيدا کرد. سعید رجبی تکواندوکار ایران در وزن 78- کیلوگرم با شکست همه رقبا راهی بازی نهایی شد و در جدال برای کسب مدال طلا نماینده کره جنوبی را شکست داد و اولین مدال طلای ایران را به خود اختصاص داد. کره ای به مقام نایب قهرمانی دست یافت، نمایندگان چین تایپه و قزاقستان نیز بر سکوی سوم مشترک ایستادند.

در وزن 45- کیلوگرم محمد اصلانی در فینال از حریف اردنی خود شکست خورد و مدال نقره این وزن را از آن خود کرد، ملی پوشان ویتنام و قزاقستان نیز گردن آویز برنز را از آن خود کردند.

در وزن 87+ کیلوگرم محمدرضا اینانلو پس از شکست در فینال مسابقات مقابل حریف کره ای خود، به مدال نقره این وزن دست یافت و تکواندو کاران چین تایپه و اردن مقام سکوی سوم مشترک را از آن خود کردند.

امروز شنبه تیم ملی کشورمان سه نماینده دارد که در وزن 51 – کیلوگرم جواد امیری و  در وزن 59 – کیلوگرم ابوالفضل یعقوبی دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده اند. در وزن 68- کیلوگرم هم رامین حسین قلی زاده در دور اول با عالیخانف از قزاقستان مبارزه خواهد کرد.
این دوره از مسابقات تا فردا یکشنبه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 2076943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha