در ادامه رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا عضو اعضای تیم ملی کشورمان موفق به کسب دو مدال برنز شده و  و دانیال صالحی مهر راهی بازی نهایی شد. 

به گزارش خبرنگار مهر، در سومين و آخرين روز اين مسابقات،‌ نيلوفر ذكريايي در پیکار با حريف كره‌اي خود نتیجه را واگذار کرد و مدال برنز وزن 68- كيلوگرم را به اختصاص داد. ضمن اینکه فاطمه مصفايي ديگر نماينده كشورمان نيز در وزن 63- كيلوگرم در برابر دیگر نماینده كره اي مغلوب شد.
 
همچنین سيدعباس صادقي تبار در وزن 48- كيلوگرم با برتري در برابر حريفي از مالزي با نتيجه 14 بر 6، راهي ديدار نيمه نهايي شد. وی نیز دور نخست استراحت داشت و سپس حریفی از چین را شکست داده بود. صادقی تبار برای رسيدن به ديدار فينال، به مصاف تكواندوكاري از اردن رفت و با نتیجه 11بر9 بازنده شد و به نشان برنز بسنده کرد. 
 
 
سید عباس صادقی تبار - مدال برنز
 
دانيال صالحي مهر تكواندوكار ملي پوش كشورمان در وزن 73- كيلوگرم با برتري در برابر حريفي از هند با نتيجه 15 بر 3، راهي ديدار فينال شد. وی قبل از این مبارزه نمایندگان افغانستان و قزاقستان را شکست داد. صالحی مهر برای کسب مدال طلا باید با نماينده چين تايپه، مبارزه کند.این دوره از رقابتها عصر امروز به پایان می رسد.