۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۰

تکواندو قهرمانی آسیا - جاکارتا

پیروزی نمایندگان ایران در روز پایانی/ حق‌نياز حذف شد

پیروزی نمایندگان ایران در روز پایانی/ حق‌نياز حذف شد

روز پایانی رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا با کسب 4 پیروزی و یک شکست برای نمایندگان کشورمان آغاز شد. 

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه هفتمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا  که در شهر "جاکارتا"ی اندونزی جریان دارد امروز یکشنبه تیم ایران در بخش پسران چهار نماینده دارد که سه نماینده ایران در جدول مبارزات خود را پیگیری می کنند ولی تکواندوکار وزن 63- کیلوگرم از دور مسابقات کنار رفت.
 
دانیال صالحی مهر در وزن 73- کیلوگرم دور نخست تکواندوکار افغانستانی را 7 بر 3 شکست داد و سپس برابر نماینده قزاقستان 7 بر صفر صاحب پیروزی شد. وی در مرحله بعد باید مقابل حریفی از هندوستان مبارزه کند. این هندی نماینده کره‌جنوبی را از دور مسابقات حذف کرده است. در وزن 55- کیلوگرم فرزان عاشورزاده دور نخست برابر نماینده مالزی 18 بر 6 پیروز شد و دور دوم حریفی از ویتنام را پیش رو دارد. 
 
سیدعباس صادقی تبار در وزن 48- کیلوگرم بعد از استراحت تکواندوکاری از چین را 5 بر 4 پیروز شد و عاف حق نياز هم در امتیاز طلایی مقابل نماینده مالزی شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.
 
برای تیم ملی کشورمان تا کنون در بخش پسران سعید رجبی موفق به کسب مدال طلا شده و محمد اصلانی، محمدرضا اینانلو، جواد امیری، ابوالفضل يعقوبی و حسن قلی زاده موفق به کسب مدال نقره شده اند.برای تیم بانوان هم هانیه اخلاقی یک نشان طلا، پونه فرجی به همراه مهسا جدی موفق دو نشان برنز کسب کرده اند. 
 
این دوره از رقابتها عصر امروز در اندونزی به پایان می رسد.
کد خبر 2082222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha