اراک – خبرگزاری مهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه از برگزاری جشن بزرگ خنده بازار در این شهرستان خبر داد و گفت: این جشن ازتاریخ 10 تیرماه لغایت 2 مرداد ماه اجرا می شود.

حسین محمودی فر٬ در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این جشن هرشب ساعت21 و 30 دقیقه درمحل مجتمع فرهنگی تفریحی دریاچه ساوه از سوی انجمن هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاداسلامی با مشارکت حوزه فرهنگی شهرداری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه درراستای غنی سازی اوقات فراغت و ایجاد نشاط وشادابی درجامعه به ویـژه جوانان و نوجوانان اقـدام به برگزاری جشــن خنده بازار کرده است افزود: در این جشن برنامه های متنوع فرهنگی هنری  از جمله نمایش،مسابقه حضوری و موسیقی سنتی باحضور هنرمندان شهرستان ساوه برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه همچنین از برگزاری همایش داستان نویسی قلم امین نیز خبر داد و گفت: این برنامه نیز به همت اداره فرهنگ و ارشاداسلامی با همکاری انجمن ادبی سلمان ساوجی شهرستان ساوه برگزار می شود.

وی ادامه داد: به مناسبت روز قلم، همایش داستان نویسی به نام قلم امین در روز شنبه مورخ 15 تیرماه ساعت 18 درسالن شهیدآوینی اداره ارشاد برگزار می کند.