۱۳ تیر ۱۳۹۲، ۹:۱۰

محمودی فر:

جشن 23 روزه خنده بازار در شهر ساوه برگزار می شود

جشن 23 روزه خنده بازار در شهر ساوه برگزار می شود

اراک – خبرگزاری مهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه از برگزاری جشن بزرگ خنده بازار در این شهرستان خبر داد و گفت: این جشن ازتاریخ 10 تیرماه لغایت 2 مرداد ماه اجرا می شود.

حسین محمودی فر٬ در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این جشن هرشب ساعت21 و 30 دقیقه درمحل مجتمع فرهنگی تفریحی دریاچه ساوه از سوی انجمن هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاداسلامی با مشارکت حوزه فرهنگی شهرداری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه درراستای غنی سازی اوقات فراغت و ایجاد نشاط وشادابی درجامعه به ویـژه جوانان و نوجوانان اقـدام به برگزاری جشــن خنده بازار کرده است افزود: در این جشن برنامه های متنوع فرهنگی هنری  از جمله نمایش،مسابقه حضوری و موسیقی سنتی باحضور هنرمندان شهرستان ساوه برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه همچنین از برگزاری همایش داستان نویسی قلم امین نیز خبر داد و گفت: این برنامه نیز به همت اداره فرهنگ و ارشاداسلامی با همکاری انجمن ادبی سلمان ساوجی شهرستان ساوه برگزار می شود.

وی ادامه داد: به مناسبت روز قلم، همایش داستان نویسی به نام قلم امین در روز شنبه مورخ 15 تیرماه ساعت 18 درسالن شهیدآوینی اداره ارشاد برگزار می کند.

کد خبر 2089751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha