۱۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۵۸

12 تا 14 تیر:

کنسرت بزرگ موسیقی در شهر ساوه برگزار می شود

کنسرت بزرگ موسیقی در شهر ساوه برگزار می شود

اراک - خبرگزاری مهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر ساوه از برگزاری کنسرت موسیقی با حضور استاد حسنخانی در12 تا 14 تیرماه خبر داد.

حسین محمودی فر در گفتگو با خبرنگار مهر  گفت: این کنسرت موسیقی با حضور استاد حسنخانی نوازنده ارکسترگلها و رادیو و رهبرارکستر سازمان ملی ایران با نیم قرن تجربه درنوازندگی و آهنگسازی در هتل شهرصنعتی برگزار می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری همایش داستان نویسی قلم امین تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاداسلامی با همکاری انجمن ادبی سلمان ساوجی به مناسبت روز قلم ، همایش داستان نویسی به نام قلم امین را در روز شنبه مورخ 15 تیرماه ساعت 18 درسالن شهیدآوینی اداره ارشاد برگزار می کند.

محمودی فر از برگزاری نمایشگاه کاریکاتور به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: این نمایشگاه به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از یک تیرماه به مدت یک هفته در شهر ساوه دایر شد خاطرنشان کرد: دراین نمایشگاه بیش از 40 نقاشی کاریکاتور ازآثار خانم اعظم عبدالحمیدی پیرامون موضوع اعتیاد به معرض نمایش گذاشته شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: همچنین نمایش خیابانی شیرپاک خورده و نیمکت نیز به همت اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان ساوه با همکاری دفتر هنرهای نمایشی ساوه به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در ششم تیرماه به مدت سه شب با موضوع « اعتیاد» درمحل دریاچه تفریحی شهرداری ساوه برگزارشد.

محمودی فر اضافه کرد: دراین برنامه نمایش «شیرپاک خورده» به کارگردانی آقای داود فضل اللهی و اجرای آقای مهدی ملکی و خانم لیلا بهنام با موضوع «اعتیاد» و همچنین نمایش «نیمکت» به کارگردانی آقای مهدی ملکی و اجرای نامبرده با آقای سالار عیوضی با موضوع «اعتیاد و امربه معروف و نهی از منکر» به شیوه خیابانی اجرا کردند.

 

کد خبر 2087854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha