مربی بدمینتون بانوان پیوند اعضای ایران گفت: شرایط ملی پوشان برای حضور در مسابقات جهانی آفریقای جنوبی خوب است و به دنبال تکرار کسب مدال‌های طلای دوره گذشته هستیم.

سحرالسادات زمانیان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم بدمینتون پیوند اعضا اظهار داشت: در حال حاضر در هشتمین و آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی خود هستیم. این مرحله از اردو به صورت پیوسته و تا پیش از اعزام ملی پوشان به آفریقای جنوبی ادامه دارد و اگر لازم باشد چند روزی به بازیکنان استراحت خواهیم داد.

وی افزود: خوشبختانه آمادگی ملی پوشان مطلوب است. اردوی ما از اسفندماه سال گذشته شروع شده و بازیکنان با روزی 4 ساعت تمرین هم از نظر بدنی و هم از نظر تکنیکی شرایط خوبی دارند.

مربی تیم بدمینتون پیوند اعضا درباره شانس کسب مدال در این مسابقات خاطرنشان کرد: ایران در دوره گذشته موفق شده بود یک مدال طلا در بخش انفرادی و یک طلا هم در بخش دوبل کسب کند. ما هم امیدواریم تعداد این مدال‌ها را تکرار و حتی تعداد آنرا بیشتر کنیم.

زمانیان در پایان در خصوص تیم‌های صاحبنام در بدمینتون پیوند اعضا گفت: از دوره گذشته، سه ورزشکار ما در حال حاضر در تیم ملی هستند. آنها شناخت خوبی از تیم‌ها دارند. به نظرم تیم‌های مجارستان و آلمان تیم‌های خوبی در این رشته دارند.

مسابقات ورزشی جهانی پیوند اعضا، مردادماه امسال در آفریقای جنوبی برگزار خواهد شد و تیم بدمینتون ایران با چهار ورزشکار، در این مسابقات حاضر می‌شود.