۲۵ تیر ۱۳۹۲، ۷:۰۶

خیز ایران برای انتخابات كميته بين المللي ناشنوايان؛

فراهانی: امسال نقطه آغاز عصر طلایی ورزش ناشنوايان ایران است

فراهانی: امسال نقطه آغاز عصر طلایی ورزش ناشنوايان ایران است

نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا با بیان اینکه ورزش های ناشنوایان در یک سال گذشته سیر صعودی را دنبال می‌کنند، گفت: این نقطه آغازین عصر طلایی ورزش ناشنوايان ایران است و این موفقیت‌ها می‌تواند نظم اجتماعی ایجاد نماید.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود فراهانی درباره اعزام كاروان ايران به المپيك ناشنوايان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازی‌های المپیک ناشنوایان یکی از مهمترین رویدادهای ورزشی است که خوشبختانه برای نخستین بار ايران ورزشكاراني در رشته های کاراته، تکواندو (بانوان و آقایان)، جودو و شنا را راهی بازی‌های المپیک می‌كند. ما تلاش می‌کنیم تا حضور موفقی در کشتی فرنگی، آزاد، دو ومیدانی، والیبال، فوتبال، کاراته، تکواندو، جودو و شنا داشته باشیم.

وي ادامه داد: همچنین در مسابقات جهانی 2013 پیوند اعضا که در آفریقای جنوبی برگزار می‌شود، ورزشكاران ايران در پنج رشته دو ومیدانی، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا و بولینگ مسابقه مي‌دهند.

فراهاني در مورد پيش‌بيني نتايج ايران در اين رويدادها گفت: در ورزش خیلی چیزها قابل پیش بینی نیست اما تیم ایران توانایی‌های زیادی دارد. بازیکنان مدت‌هاست که تمرینات خود را دنبال می‌کنند و همه آماده کسب بهترین نتیجه هستند. امیدوارم شرایط روحی تیم ها هم هر روز بهتر شود و پیروزی تیم‌های ملی ناشنوایان در بازی‌های المپیک ناشنوایان را شاهد باشيم.

وي با تاکید بر اینکه ورزش‌های ناشنوایان در یک سال گذشته سیر صعودی را دنبال می‌کنند، یادآور شد: این نقطه آغازین عصر طلایی ورزش ناشنوايان ایران است. این موفقیت‌ها می‌تواند نظم اجتماعی ایجاد نماید. به یاد دارید که قبلا هم موفقیت‌های تیم‌های ملی مختلف ورزشی موجب ایجاد غرور ملی و حرکت و نشاط اجتماعی می‌شد. ذات ورزش همین است. اصحاب رسانه می‌توانند در انعکاس این فضا نقش موثری داشته باشند. امروز خانواده ها درگیر ورزشهای ناشنوايان هستند و پیروزیهای این ورزش می تواند تاثیر بسیار مثبت اجتماعی  به همراه داشته باشد.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش‌هاي ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا، مسعود فراهانی در انتخابات كميته بين المللي ورزش‌هاي ناشنوايان (ICSD) شركت مي‌كند. این انتخابات در حالی روزهای آغازین مرداد ماه برگزار می‌شود که ایران برای احراز سه پست در این دوره از انتخابات حضور خواهد داشت. در این انتخابات فقط ناشنوایان می‌توانند شرکت نمایند که مسعود فراهانی نایب رییس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا و نایب قهرمان پنج دوره المپیک ناشنوایان به عنوان تنها نماینده ایران در این انتخابات حضوردارد.

کد خبر 2097029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha