مربی تیم ملی شنای ناشنوایان و پیوند اعضای ایران با بیان اینکه از تمرینات و اردوهای تیم ملی نتایج خوبی گرفته‌است، گفت: با توجه به سابقه ورزشکاران انتظار کسب مدال داریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا ایزدی درباره آخرین شرایط تیم ملی شنای ناشنوایان و پیوند اعضا ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: تاکنون شش مرحله اردو برای تیم ملی شنای ناشنوایان و پیوند اعضا برگزار شده است. این اردوها به صورت غیرمتمرکز انجام می‌شد و هر ماه برای ارزیابی و ارائه تمرینات جدید اردوی متمرکز برگزار می‌کردیم.

وی با بیان اینکه تمریناتی که تاکنون انجام شده، نتایج خوبی در پی داشته است، ادامه داد: قاسم مقیسه که تنها عضو تیم ملی ناشنوایان است، اولین حضور خود را در المپیک تجربه می‌کند. در بخش پیوند اعضا پنج ملی‌پوش حضور دارند که در مسابقات جهانی سوئد، سپهر سپاسی 4 مدال طلا، محمدخانی یک مدال نقره و نوریزاد یک مدال برنز را از آن خود کردند. همچنین در مسابقات جهانی تایلند نیز شناگران پیوند اعضا به مدال رسیده بودند.

ایزدی خاطرنشان کرد: متاسفانه سپهر سپاسی شناگر طلایی دوره قبلی مسابقات به دلیل مشکلات شخصی در این دوره حضور ندارد اما انتظار داریم سایر اعضای تیم مدال‌های خوش رنگی کسب کنند.

مربی تیم ملی شنای ناشنوایان و پیوند اعضا در پایان گفت: از تمامی مسئولان فدراسیون به خاطر همکاری و هماهنگی در جهت هر چه بهتر شدن تمرینات و اردوها تشکر می‌کنم.

مسابقات المپیک ناشنوایان و مسابقات جهانی پیوند اعضا مرداماه امسال در بلغارستان و آفریقای جنوبی برگزار خواهد شد.