مدال طلای بهنام اسبقی در وزن پنجم بیست و یکمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان ، صعود تیم ملی ایران را تا مکان دوم جدول توزیع مدالها باعث شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات با حضور 872 تکواندوکار از 134 کشور جهان دوشنبه هفته جاری در سالن "اکس پوزیتو" شهر "پائوبلا" در مکزیک آغاز شد. در جدول توزیع مدالها که مجموع مردان و زنان را نشان می دهد تیم ملی کشورمان که تا پایان روز دوم با تک نقره مستعان در مکان پنجم قرار داشت، با طلای هادی مستعان با سه پله صعود تا مکان سوم بالا آمد.
 
کره‌جنوبی با دو طلا، یک نقره و يک برنز همچنان در صدر است و مکزیک میزبان با طلایی که روز گذشته در وزن پنجم به خود اختصاص داد و برنز روز نخست، به مکان سوم سقوط کرد. فرانسه و تایلند هر کدام با يک طلا مکانهای چهارم و پنجم را در اختيار دارند.
 
اما در جدول امتیازی و در بخش مردان کره جنوبی با 30 امتیاز مکان نخست را در اختيار دارند و تیم ملی کشورمان با 29 امتیاز در تعقیب این تیم قرار دارد. مکزیک هم با 24 امتیاز سوم است. تیم های برتر در رقابتهای قهرمانی جهان بر اساس امتیازی که هر تکواندوکار در جدول رقابتها کسب می‌کند معرفی خواهند شد.
 
از میان سه نماینده ایران که تاکنون رقابتهای خود را برگزار کرده اند هادی مستعان یک نشان نقره و بهنام اسبقی یک مدال طلا کسب کرده و مسعود حجی وزاره هم از دور مسابقات کنار رفت.
 
بیست و یکمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان که  در مکزیک جریان دارد یکشنبه 30 تیرماه به پایان خواهد رسید.

برچسب‌ها