۲۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۴۰

تکواندو قهرمانی جهان - مکزیک؛

 ایران در مکان پنجم جدول توزيع مدال‌ها/ کسب رتبه سوم در جدول امتيازی

 ایران در مکان پنجم جدول توزيع مدال‌ها/ کسب رتبه سوم در جدول امتيازی

روز دوم از بیست و یکمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان در شرایطی به پایان رسید که تیم ملی تکواندو ایران با کسب تک مدال نقره هادی مستعان در مکان پنجم جدول توزیع مدال‌ها ایستاده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در جدول توزيع مدال‌‎های این دوره از مسابقات، تیم کره‌جنوبی با دو طلای روز نخست و برنز روز دوم خود در صدر ایستاده است. مکزیک میزبان این مسابقات، با طلایی که بامداد امروز در وزن پنجم به خود اختصاص داد و برنز روز نخست، در مکان دوم است و تایلند با يک طلا در رده سوم قرار دارد. تیم روسیه با دو نقره در مکان چهارم قرار داد و تیم ملی ایران به همراه اردن با یک نقره رده‌های پنجم و ششم را به خود اختصاص داده‌اند.

اما تیم‌های برتر رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان بر اساس امتیازی که هر تکواندوکار در جدول رقابتها کسب می‌کند، مشخص می‌شوند. در این جدول مکزیک و کره‌جنوبی در بخش مردان با 19 امتیاز صدرنشین هستند و تیم ملی ایران با 13 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. روس‌ها نیز با 10 امتیاز سوم هستند.

تیم ملی ایران در روز نخست این مسابقات موفق به کسب یک نشان نقره توسط هادی مستعان شد. از تیم ملی ایران چهارشنبه شب، بهنام اسبقی به دیدار رقبای خود می‌رود.

بیست و یکمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان که از روز دوشنبه با حضور 872 تکواندوکار از 134 کشور در مکزیک آغاز شده تا روز یکشنبه 30 تیرماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 2098370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha