۲۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۳:۱۲

تکواندو قهرمانی جهان – مکزیک

رحیمی: حجی زواره می توانست مدال کسب کند/ همه کشورها جوانگرایی کرده‌اند

رحیمی: حجی زواره می توانست مدال کسب کند/ همه کشورها جوانگرایی کرده‌اند

دبیر ستاد بازیهای آسیایی و المپیک گفت: نماینده وزن پنجم تیم ملی کشورمان رقابتهای سختی را پشت سر گذاشت و توانایی رسیدن به بازی پایانی را داشت که موفق نشد از توانایی خود به خوبی استفاده کند.

اصغر رحیمی که در مکزیک حضور دارد در پایان مسابقات روز دوم از رقابتهای جهانی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: مسابقات جهانی همیشه در بالاترین سطح فنی برگزار می شود و این دوره هم حضور جوانان با آتیه در کنار چهره های نخبه و سرسناش نشان از یک دوره رقابتهای سنگین و پرفشار را دارد. 
 
وی ادامه داد: غیر از آمریکا که از همان نفرات سالهای قبل خود استفاده کرده، سایر کشورها دست به جوانگرایی زده اند. کاری که در تیم ملی ما انجام شده و این موضوع بیانگر نگاه کشورها به آینده است.
 
رحیمی در خصوص مسابقات حجی زواره گفت: مسعود سه بازی سخت را تا رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی انجام داد و می توانست مقابل نماینده روسیه هم پیروز شده و به مرحله نیمه نهایی برسد ولی موفق نشد از توانایی خود استفاده کند. در این وزن مکزیک تکواندوکار خوبی داشت که با شکست نماینده کره راهی فینال شد و در نهایت هم طلا گرفت.
 
این کارشناس تکواندو در مورد ادامه کار اعضای تیم ملی هم گفت: شش نماینده دیگر از کشورمان هنوز رقابتهای خود را انجام نداده اند. هر چند رقابتهای سختی را در پیش داریم ولی من امیدورام نفرات تیم ما بتوانند از توانایی های بهره برده و نتایج خوبی کسب کنند.
 
وی در مورد قضاوت داوران هم گفت: قضاوتهای خوب و سطح بالایی را از داوران تاکنون شاهد بودیم و اگر اشتباهی هم رخ داده بدون غرض بوده و این طور نیست که بخواهند با برنامه تکواندوکار را حذف کنند.
 
رحیمی در پایان گفت: پیش بینی من این است که مدالهای این دوره بین کشورهای مختلف تقسیم خواهد شد، تک ستاره هایی از آمریکا، اسپانیا و .. هنوز مسابقات خود را انجام نداده اند و فکر نمی کنم کشوری بتواند بیش از دو طلا در بخش مردان کسب کند. 
 
بیست و یکمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان در "پائوبلا" ی مکزیک جریان دارد. 
کد خبر 2098470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha