مربی تیم ملی تکواندو با اشاره به اینکه رقابتهای مکزیک نشان می‌دهد اگر می‌خواهیم در کورس قهرمانی بمانیم، باید بیشتر از گذشته کار کنیم، گفت: بهنام اسبقی بازی به بازی بهتر شد و همه رقبا را با اقتدار شکست و عنوان قهرمانی و مدال طلا را به خود اختصاص داد.

هادی افشار در خصوص عملکرد تیم ملی تکواندو در رقابتهای قهرمانی تکواندو جهان ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: سطح فنی مسابقات خیلی بالاست، در واقع همه تکواندوکاران با آمادگی خوبی پای به این مسابقات گذاشته‌اند و هیچ ورزشکاری زنگ تفریح نیست که بگوئیم ضعیف بوده است.

وی ادامه داد: رقابتهای مکزیک نشان می‌دهد اگر می‌خواهیم در کورس قهرمانی بمانیم، باید بیشتر از گذشته کار کنیم و همه توان خود را برای ازتقاء سطح فنی و همچنین پشتوانه‌سازی متمرکز کنیم تا بتوانیم در آینده در این میدان که هر روز سختر از گذشته می‌شود، موفق باشیم.

مربی تیم ملی در خصوص مبارزات بهنام اسبقی اظهار داشت: همه اعضای تیم با آمادگی بالایی به این مسابقات آمده‌اند و بهنام هم مبارزات خود را با قدرت آغاز کرد. این تکواندوکار رقابتهای سختی هم پیش رو داشت که موفق شد همه رقیبان سرسخت خود را یکی بعد از دیگری شکست داده و به عنوان با ارزشی دست پیدا کند. در واقع این طلا روحیه‌ای مضاعفی به تیم ملی تزریق کرد.

وی در خصوص شکست نقیب‌زاده تاکید کرد: احسان مقابل نماینده پرو مبارزه خوبی را به نمایش گذاشت ولی برابر مکزیک هر چه تلاش کرد نتوانست کاری از پیش ببرد. حریف از سوی تماشاگرانی پرتعدادی که در سالن حضور داشتند، حمایت می‌شد و فکر می‌کنم جو سالن روی کار نقیب زاده تاثیر منفی داشت.

افشار حذف حجی‌زواره را یک اتفاق دانست و گفت: این اتفاق روحیه تیم را تحت تاثیر قرار داد ولی خدا را شکر بهنام اسبقی امید را به تیم ملی بازگرداند و امیدوارم در این 5 وزن باقی بهترین نتیجه را بگیریم و یک بار دیگر روی سکوی قهرمانی رفته و شاهد درخشش پرچم مقدس ایران اسلامی باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در طول سه روزی که از بیست و یکمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان می‌گذرد، تیم ملی ایران با یک طلای اسبقی و نقره مستعان در مکان دوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

برچسب‌ها