دو نماینده ایران در روز چهارم از بیست و یکمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان با شکست مقابل رقبای خود از گردونه مسابقات حذف شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این رقابتها که در مکزیک جریان دارد تیم ملی کشورمان دو نماینده در اوزان 53- کیلوگرم بانوان و 54- کیلوگرم مردان داشت که هر دو این تکواندوکاران با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند. 

سید احسان نقیب زاده تکواندوکار در وزن 54- کیلوگرم) در اولین مبارزه موفق شد "پدور آنکو" از پرو را با نتیجه 9 بریک شکست داد و سپس به دیدار "سزار رودریگوئز" از مکزیک رفت و با شکست 13 بريک از دور مسابقات کنار رفت.این مکزیکی با 19 سال سن مدال طلای نوجوانان جهان را در کارنامه دارد.

اما پریسا قربانی نماینده وزن سوم تیم ملی بانوان کشورمان در گام نخست به  مصاف "لی یائو" از چین رفت و در همان راند اول هشت اخطاره شد و از دور مسابقات کنار رفت.

تیم ملی تکواندو ایران تاکنون چهار نماینده خود را در بخش مردان و سه تکواندوکار در بخش بانوان را به روی "شی هاپ چانگ" رقابتهای جهانی فرستاده که حاصل تلاش آنها مدال طلای اسبقی و نقره هادی مستعان بوده است. طی روزهای آینده سجاد مردانی ، مهدی خدابخش ، امید عمیدی ، محمد خمسه و سوسن حاجی پور از تیم ملی کشورمان به دیدار رقبای خود می روند.

بیست و یکمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان با حضور 872 تکواندوکار از 134 کشور در مکزیک جریان دارد و یکشنبه 30 تیرماه به پایان می رسد.

 

برچسب‌ها