پنجمین روز از بیست و یکمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان در حالی فردا شنبه برگزار می‌شود که سوسن حاجی‌پور و محمد خمسه به دیدار رقبای خود می‌روند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه بیست و یکمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان که در مکزیک جریان دارد، فردا شنبه 29 تیرماه تکواندوکاران اوزان 57- کیلوگرم بانوان و 63- کیلوگرم مردان به مصاف هم می‌روند که سوسن حاجی‌پور به عنوان کاپیتان تیم ملی بانوان و محمد خمسه نمایندگان ایران در این روز از مسابقات هستند.

سوسن حاجی‌پور که حضور در المپیک 2012 لندن را نیز تجربه کرده، دور نخست به دیدار "دلبر سعیدویلا" از ازبکستان می‌رود و در صورت برتری به دیدار" جیده جونز" سید دوم این وزن و دارنده نشان طلای المپیک از انگلستان می‌رود.

در وزن سوم مردان محمد خمسه نیز قرعه سختی دارد. وی ابتدا "فیلیپه انجو" از برزیل را پیش رو دارد و دور بعدی "رافیک ظهوری" سید 13 این وزن را پیش رو دارد. در صورت برتری وی در دور سوم باید با "لی دائه هوون"  از کره‌جنوبی مبارزه کند. این کر‌ه‌ای دارنده مدال نقره بازی‌های المپیک 2012 لندن، طلای جهانی 2011، طلای بازی‌های آسیایی 2010 و طلای قهرمانی آسیا در سال 2012 است که نماینده کشورمان کار دشواری برابر وی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و یکمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان با حضور 872 تکواندوکار از 134 کشور جهان در مکزیک جریان دارد.

برچسب‌ها