سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن با بیان اینکه متاسفانه کمیته داوران بازی‌ها را سیدبندی کند، گفت: نباید گفت چون در شروع مسابقات قرار داریم از دست دادن امتیاز اهمیت ندارد زیرا امتیازات ابتدایی مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم‌زاده پس از تساوی تیمش مقابل مس کرمان در نشت خبری حاضر شد و ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: ما با تیم سختکوش و با تجربه‌ای بازی داشتیم و باید به این نکته توجه کرد، اگر تیمی که یکی از نفراتش اخراج می‌شود، سایر بازیکنانش سعی می‌کنند تا بیشتر از قبل دوندگی کنند.

وی ادامه داد: البته ممکن است بازیکنان تیمی که 11 نفر کامل خود را در اختیار دارد؛ فکر کنند که چون تیم حریف یک یار کمتر دارد، باید کمتر بدوند. از همین رو ممکن است 10 نفره شدن حریف باعث شود که کار تیم مقابل سخت‌تر شود.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن با بیان اینکه فکر می‌کنم تسلط لازم را در این بازی داشتیم و حتی در نیمه اول 2،3 موقعیت خیلی خوب به دست آوردیم، افزود: تیم‌هایی که با بحران روبه‌رو هستند معمولا سعی‌ می‌کنند حداقل امتیاز بازی را کسب کنند و برای رسیدن به راه رسیدن به این هدف‌ دفع توپ و فکر کردن به ضدحمله استفاده کنند. ما حتی در نیمه اول هم صاحب چندین موقعیت‌ گلزنی بودیم و فرصت‌هایمان در نیمه دوم بیشتر شد.

وی افزود: ما تمام راه‌هایی که مس می‌توانست این کار را انجام بدهد، بستیم و آنها به جز یک موقعیت که در نیمه اول نصیب‌شان شد، موقعیت خطرناک دیگری نداشتند.

ابراهیم‌زاده تصریح کرد: معتقدم که از این همین هفته باید کارمان را شروع می‌کردیم و نتیجه می‌گرفتیم. ما باید در بخش گلزنی تیم‌مان را ترمیم کنیم زیرا در موقعیت‌سازی عملکردمان خوب بود. ما از همین هفته اول باید هماهنگ می‌بودیم به هر حال چندین بازی تدارکاتی داشتیم و 8 هفته کار کردیم. بنابراین دلیل ندارد که الان هماهنگ نباشیم.

"اشتباهاتی در ضربه‌های آخر داشتیم و در برخی مواقع هم به دلیل رعایت کردن فیرپلی نزدیک دروازه حریف توپ را به بیرون زدیم." وی با بیان این جمله خاطرنشان کرد: البته نباید گفت چون در شروع مسابقات قرار داریم از دست دادن امتیاز اهمیت ندارد زیرا امتیازات ابتدایی مهم است.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن با بیان اینکه هم اکنون در ابتدای بازی‌ها قرار داریم و کمیته داوران به نوعی داورانش را انتخاب می‌کند تا برای بازی‌های نهایی داوران خوبی داشته باشد، اظهار داشت: متاسفانه کمیته داوران بازی‌ها را سیدبندی می‌کند و بر مبنای آن تیم داوران را مشخص می‌کند.

وی ادامه داد: معتقدم که از داوران جوان باید استفاده شود تا آبدیده شوند و بتوانند در ادامه قضاوت‌های بهتری انجام دهند اما فکر می‌کنم که امروز بازیکن شماره 4 مس 5 دقیقه باید زودتر اخراج می‌شد که البته این اعتقاد من است.

ابراهیم‌زاده در خصوص  بازی جوانمردانه هم گفت:‌ وقتی بیانیه باشگاه نفت تهران درخصوص فیرپلی را دیدم با مدیریت باشگاه راه‌آهن صحبت کردم که ما هم از این اقدام حمایت کنیم و نهایتا تصمیم گرفتیم اعلام کنیم فیرپلی از نظر ما زمانی می‌تواند صورت بگیرد که داور تشخیص دهد. بنابراین اگر ما حتی بازیکن خودمان بی‌جهت روی زمین بیفتد، او را جریمه می‌کنیم و بازیکنی که به خاطر این حرکت توپ را به بیرون از زمین بفرستد را دو برابر جریمه می‌کنیم. از حریفان‌مان هم می‌خواهیم که در مواجه با چنین صحنه‌هایی مقابل ما فیر پلی انجام ندهند.