۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱:۵۳

زلاتکو کرانچار:

نقطه کلیدی بازی هدر رفتن پنالتی فولاد بود/ گل دوم، خیال‌مان را راحت کرد

نقطه کلیدی بازی هدر رفتن پنالتی فولاد بود/ گل دوم، خیال‌مان را راحت کرد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با ابراز تاسف نسبت به محرومیت تماشاگران تیمش و برگزاری بازی با فولاد در ورزشگاه خالی، نقطه کلیدی این بازی را از دست رفتن پنالتی تیم فولاد دانست و گفت: اگر آن توپ گل می‌شد، اوضاع برای ما سخت و برگشت به بازی مشکل‌تر می‌شد.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار پس از پیروزی تیمش برابر فولاد خوزستان در نشست خبری حاضر شد و در خصوص این بازی ضمن بیان مطلب فوق گفت: متاسفانه امروز هواداران سپاهان در ورزشگاه حضور نداشتند اما از تلویزیون دیدند 75 دقیقه بازی را در اختیار سپاهان بود و اگر بازیکنان از فرصت‌ها بهتر استفاده می‌کردند، در این بازی با تعداد گل‌های بیشتری پیروز می‌شدیم.

وی در ادامه افزود: در 15 دقیقه آخر بازی فولادی‌ها برای جبران گل خورده به زمین آمدند و بسیار خطرناک ظاهر شد ولی وقتی گل دوم را به ثمر رساندیم، خیالمان برای پیروز شدن در این بازی مهم و سخت راحت شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان اضافه کرد: نقطه کلیدی این بازی از دست رفتن پنالتی فولاد بود. اگر آن توپ گل می‌شد، اوضاع برای ما سخت می‌شد و برگشت به بازی مشکل‌تر. همچنین ممکن بود نمی‌توانستیم نتیجه لازم را در این بازی کسب کنیم.

کرانچار در مورد اخطارهایی که بازیکنان دو تیم در جریان این بازی گرفتند، اظهار داشت: از دید من همه کارت‌ها درست بود. بازیکنان سپاهان به خاطر ضد حملات فولاد و خطای فنی روی آنها، مستحق دریافت کارت زرد بودند. البته 7 کارت قرمز در هفته اول به بازیکنان داده شده است که این نشان می‌دهد نسبت به بازی‌های دیگر این مسابقه خشن نبود.

وی در مورد عملکرد داور در مورد اعلام پنالتی به سود تیم فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: داور چنین صحنه‌ای را نباید پنالتی اعلام می‌کرد زیرا فاصله توپ با بازیکن کم بود و صورت او نیز به سمت دیگر، اگر من داور بودم، این صحنه را پنالتی اعلام نمی‌کردم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پایان در خصوص ناآماده بودن امید ابراهیمی گفت: همه بازیکنان در شروع لیگ نیاز به زمان دارند تا به آمادگی برسند، خصوصا بازیکنانی که در تیم ملی بودند. بطور مثلا یعقوب کریمی یک ماه و نیم به خاطر شکستگی دنده از میادین بدور بود، به خاطر همین به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد. البته با آمادگی کامل نفرات تیم، در آینده خیلی بهتر نتیجه می‌گیریم.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و فولادخوزستان در هفته نخست رقابتهای لیگ برتر که پنجشنبه شب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، با برتری 2 بر صفر تیم فوتبال سپاهان اصفهان به پایان رسید.

کد خبر 2104265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha