۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۰۵

رشادی در گفتگو با مهر:

زمان بازگشت نویدکیا از آلمان مشخص نیست/ ادامه فعالیت‌های درمانی در آلمان

زمان بازگشت نویدکیا از آلمان مشخص نیست/ ادامه فعالیت‌های درمانی در آلمان

اصفهان – خبرگزاری مهر: پزشک تیم سپاهان گفت: محرم نویدکیا هفته آینده برای ادامه درمان خود به آلمان می‌رود اما زمان بازگشت او هنوز مشخص نیست.

محمدجعفر رشادی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به سئوالی پیرامون زمان بازگشت محرم نویدکیا از سفر آلمان اظهار داشت: هنوز نمی‌توانم در مورد زمان سفر محرم به آلمان نظر دهم و مشخص نیست که او چه زمانی از سفر به آلمان به ایران باز می‌گردد.

وی با بیان اینکه میزان مصدومیت نویدکیا هنوز مشخص نیست، ادامه داد: مصدومیت قدیمی بار دیگر به سراغ محرم آمده و او قرار است یک جلسه ویزیت شود و میزان مصدومیت او توسط پزشکان خبره کشور آلمان بررسی شود و پس ازآن در مورد روند درمانی او اظهار نظر شود.

پزشک سپاهان تصریح کرد: در صورتی که مصدومیت محرم اندک باشد و با فیزیوتراپی انجام شود، زمان سفر او کوتاه خواهد بود اما اگر مصدومیتش طولانی شود و نیاز به جراحی باشد، باید در مورد آن تصمیم‌گیری شود.

وی در مورد دیگر بازیکنان مصدوم تیم سپاهان و اینکه آیا سپاهان برای بازی با فولاد خوزستان مصدوم دیگری دارد یا خیر، بیان داشت: تیم ما به جز محرم نویدکیا در بازی با فولاد خوزستان مصدوم دیگری ندارد.

 

کد خبر 2103689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha