مربی تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به اتفاقات اخیر پیرامون این باشگاه که منجر به جدایی کادر فنی پیشین این تیم شد، گفت: من این موضوع را محکوم می‌کنم و باید بگویم هیچ رابطه‌ای بین من و کسانی که مربی تیم را مورد ضرب و شتم قرار دادند وجود نداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدی در نشست خبری پس از بازی این تیم مقابل راه‌آهن خاطرنشان کرد: محمود  یاوری، سرمربی جدید تیم به دلیل اینکه عصر پنجشنبه قراردادش را با باشگاه مس بسته استT ترجیح داد من در این نشست شرکت کنم.

وی ضمن قدردانی از زحمات تقوی گفت: ما دوست داشتیم او کنار تیم ما بماند. اما به هر حال اتفاقات دیگری افتاد. قطعا روزهای بهتری در انتظار مس خواهد بود و این تیم هنوز بازی ایده‌آل ما را انجام نداده است.

مربی تیم مس کرمان افزود: بازیکنان ما زحمت خود را کشیدند و از جان و دل مایه گذاشتند و راه‌آهن هم امروز تیم بسیار خوبی بود. تیم راه‌آهن امروز بازی خیلی خوبی را ارائه داد اما پس از اینکه تیم‌مان 10 نفره شد بازیکنان‌مان زحمت بیشتری کشیدند و جا دارد از آنها تشکر کنم.

وی در خصوص حواشی اخیر پیرامون باشگاه، گفت: متأسفم این حاشیه‌ها پیرامون تیم مس کرمان به وجود آمده و همه آن را محکوم می‌کنیم اما باید بگویم این حاشیه‌ها که به وجود آمد آنقدر بزرگ نبود که در رسانه‌ها اعلام شد. واقعیت این است آنطور که در رسانه‌ها بیان و عنوان شد هیچگاه درگیری هواداران به این شکل نبود.

محمدی در واکنش به اینکه بیژن طاهری مربی مورد ضرب و شتم قرار گرفته معتقد بوده کسانی که با او برخورد کردند صحبت‌هایی انجام دادند که نشان می‌داده با شما در ارتباط بودند، گفت: من این موضوع را کاملا تکذیب می‌کنم. فقط می‌توانم بگویم از اتفاق به وجود آمده متاسفم. من از طرف مردم کرمان به خاطر این اتفاقات عذرخواهی می‌کنم. اما مطمئنا موضوع به آن شکلی که عنوان می‌شود نیست. من هم این برخوردها را مطلوب نمی‌بینیم و همه باید به هم احترام بگذاریم نباید اخلاق را فدای نتیجه کنیم.

وی تاکید کرد: مسئله به این شکل نبوده است. مربی که مورد ضرب و شتم قرار گرفت چهار سال پیش در کرمان کار می‌کرد و  یک سری مسائل میان او و هواداران ایجاد شده بود تا جایی که او تصمیم گرفت تمرین‌ها را پشت درهای بسته برگزار کنند.

مربی تیم مس کرمان در خصوص عدم یارگیری مناسب این تیم در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: یکی از نگرانی‌های هواداران که منجر به ایجاد حاشیه و این اتفاق در کرمان شد همین مسئله عدم یارگیری مناسب بود ولی ما امروز نشان دادیم که مشکلاتی داریم که آنها را باید ترمیم کنیم